Gå til innhold

Kvalitet på Meyle vs Lemförder


Eivind320x
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått døgang i ratte på min 320d x-drive E91. Merkes spesielt når jeg skal kjøre ut fra parkeringen i garasjen. Har tidligere fått påvist liten slakk i bærekula på  casterstaget, men har ikke fått dette sjekket av verksted enda. 

Anyway GS bildeler selger Lemförder( ZF parts) som sitt alternativ til OE og Koed selger Meyle. Er det grei kvalitet eller? Noe erfaring. 

 

Ser flere nevner Meyle HD her inne, men finner ikke det til min. 

Skal ha storservice med bytte av alle filter. Er Meyle et greit alternativ det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut. Jeg har tidligere kun benyttet meg av bare merkeverksted og originale deler, men etter og ha opplevd diverse greier med merkeverkstedet, er jeg ikke like lojal lengre. 

Synes det er litt missvisende av GS bildeler og benytte seg av konsern (ZF Parts) navnet, når det er Lemförder som er merkevaren for akkurat den delen.

Som jeg skriver i første post, så finner jeg ikke Meyle HD til min bil. Men hvordan kan jeg lese ut av delenummeret om det er HD eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemførder har da vært originaldelleverandør for BMW i årevis. Jeg har selv kjøpt "uoriginale" Lemførderdeler, der BMW-logoen er slipt bort. Både Lemførder og Meyle skal være bra. Ellers skaffer Koed Lemførder også.

 

Hvis du har en E91 X-drive, så tror jeg kanskje ikke Meyle har HD-deler, men du kan jo sjekke her 

Endret av Mr B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket med delekatalogen til Meyle og fant ikke HD deler der. Men om det er slik du sier at Lemförder leverer OEM kvalitet, så er det godt nok.

Når jeg må ha et verksted til å bytte delene for meg, så orker jeg ikke kjøpe kjipe deler :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...