carlhaakon Skrevet Februar 6, 2017 Skrevet Februar 6, 2017 1 time siden, sparco411 skrev: ah! skjønner.. regna med alle tidligere eiere var på detta forumet! så gøy og få litt historie på bilen svart på hvitt! stolene begynner og bli litt slitt forann, så de blir nok enten trekt om eller byttet ut på sikt! Er nok bare jeg og Claus som har hatt den på forumet her. Han er jo Bror min så til sammen har vi hatt denne bilen i mange år. Han kjøpte den tilbake på grunn av at jeg hadde hatt den først jeg hadde også en stor perm med papirer på bilen som jeg hadde fått fra første eier blant annet osv. har du denne enda? sparco411 reagerte på dette 1
BjornarHS Skrevet Februar 6, 2017 Skrevet Februar 6, 2017 Meget pen bil ser det ut som! sparco411 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Februar 6, 2017 Skrevet Februar 6, 2017 Nydelig bil helt enkelt :). Dette blir en tråd jeg skal følgecmed på . E36 er jo fantastiske biler og dette ser jo ut til være et meget godt eksemplar . Godt du velger å fortsette å gi den et godt liv fremover. sparco411 reagerte på dette 1
sparco411 Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Skrevet Februar 6, 2017 7 timer siden, carlhaakon skrev: Er nok bare jeg og Claus som har hatt den på forumet her. Han er jo Bror min så til sammen har vi hatt denne bilen i mange år. Han kjøpte den tilbake på grunn av at jeg hadde hatt den først jeg hadde også en stor perm med papirer på bilen som jeg hadde fått fra første eier blant annet osv. har du denne enda? ah! skjønner Fulgte med no kvitteringer på ting, men ingen perm! hmm
sparco411 Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Skrevet Februar 6, 2017 7 timer siden, BjornarHS skrev: Meget pen bil ser det ut som! ja, vil påstå den er ganske grei
sparco411 Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Skrevet Februar 6, 2017 31 minutter siden, sveigis skrev: Nydelig bil helt enkelt :). Dette blir en tråd jeg skal følgecmed på . E36 er jo fantastiske biler og dette ser jo ut til være et meget godt eksemplar . Godt du velger å fortsette å gi den et godt liv fremover. takk takk! hyggelig at noen vil følge Ja, kan ikke la sånne eksemplarer som dette forfalle!
sparco411 Skrevet Februar 7, 2017 Forfatter Skrevet Februar 7, 2017 Så.. ingen update på bilen! men har fått gjort litt annet i dag begynt på et nytt sveisehjørnet! også har jeg dratt frem race rig'en min igjen, må få gjort ferdig denne! Olsen-e46, Chris11slett og BjornarHS reagerte på dette 3
sparco411 Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Skrevet Februar 9, 2017 Hallå Montert vingen i dag! er på utkikk etter evo flipp ifra e30 i carbon, noen her som vet om skrik ut
RF91 Skrevet Februar 9, 2017 Skrevet Februar 9, 2017 Ser bra ut no Angåande flipp so kan du senda ein pm til @R Andersen innpå her. Meina da va han so lagde/skaffa mykje forskjellige carbon-deler sparco411 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Februar 10, 2017 Skrevet Februar 10, 2017 Følger denne sparco411 reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Februar 11, 2017 Skrevet Februar 11, 2017 Følger med her, fint eksemplar med riktig eier kan gi stort potensial
Gabz Skrevet Februar 11, 2017 Skrevet Februar 11, 2017 Rått prosjekt, følger med her Sugen på E36 coupé med stor motor selv, synd de har blitt så dyre og "sjeldne" på markedet.
R Andersen Skrevet Februar 22, 2017 Skrevet Februar 22, 2017 On 09.02.2017 at 10:45 PM, RF91 said: Ser bra ut no Angåande flipp so kan du senda ein pm til @R Andersen innpå her. Meina da va han so lagde/skaffa mykje forskjellige carbon-deler Stemmer det! Har i carbon og glassfiber. sparco411 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå