Bjorkly Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Hei! Har sett flere tråder om dette men har ikke sett at noen har kommet til bunns i problemet. Har problemer med at jeg får eksos inn i kupe'en, spesielt på tomgang og ved rolig kjøring. Har aldri opplevd dette i høyere hastigheter. Noen som har vært borti dette og kommet fram til en løsning på det? Skikkelig sur lukt og merker det godt i øynene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Ødelagt flexi kobling på eksos etter katalysator/dpf? Sånn ca der eksos går i en bøy unde bilen? Kanskje pga dårlige motorfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Sjekk om det kommer eksos opp fra dieselinjektorene. Det var problemet på min 520d da jeg hadde tilsvarende problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorkly Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 Skal få byttet pakning mellom partikkelfilter og turbo, da jeg hadde noen til å se på den tidligere som mente det kom derfra. Tenkte å høre her da jeg har sett på flere tråder at de har fått beskjed om at det ikke er tett der, men fortsatt eksos i kupe etter at dette har blitt ordnet opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Har hatt samme problem selv pga dårlig flexikobling. Ser det lett om det er svarte flekker osv på den. Men det må uansett være lekkasje en plass i motorrommet eller rett under. Hører du noe frieksos fra motorrommet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorkly Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 1 time siden, Alpejohn skrev: Har hatt samme problem selv pga dårlig flexikobling. Ser det lett om det er svarte flekker osv på den. Men det må uansett være lekkasje en plass i motorrommet eller rett under. Hører du noe frieksos fra motorrommet da? Nei, det jør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorkly Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Flexirør som knekker er ikke direkte uvanlig på disse. Ellers kan det være lekkasje mellom turbo og der eksos er koblet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå