sveigis Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Bra du fikset den opp og reddet den isteden for vraking. Er jo en pen bil du har her og fortjener livets rett på vei.:). Sølv Touring e39 er pent må jeg si. Ser liksom så massive og ekslusive ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 16, 2018 Forfatter Share Skrevet September 16, 2018 Ja denne fortjente å bli fiksa..var jo ikke større skaden ann at man ha kunnet fikset den selv, men dette ble jo ein forsikringssak samt med liten krabat i hus er det ikke så greit å få tid til så mye skruing. Må ta litt innimellom. Den er ganske så pen, er ikke mange hakk/riper i lakken på denne. Interiøret er også omtrent helt strøkent. Kjennes ut som en ny-bil å kjøre fortsatt 😄 Har jo hele tiden lyst på ny bil, men klarer liksom ikke å selge denne, kan vel skrive under på at den er den beste bilen jeg har hatt å jeg har nå hatt en del. Hva trur du om sorte nyrer? Er jo en shadowline så er jo eneste på bilen som er chrom pr dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Jeg er jo av den oppfatning at jeg liker best blanke nyrer ,men skjønner at du kunne tenke deg sort iog shadow line:). Dette er noe du bare må prøve og avgjøre selv og det kan nok bli fint .:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 16, 2018 Forfatter Share Skrevet September 16, 2018 Mjaa, dette er orginale nyrer..Å jeg er jo litt fan av å holde ting orginalt også. Får se, får bare smått lyst på litt forandring. Det jeg har hatt mest lyst til er litt senk foran, samt fått hentet ut litt flere gamper. Har også planer om å oppgradere høytalerene i bilen, dette er under planlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 17, 2018 Forfatter Share Skrevet September 17, 2018 Liten bildeupd av bilen fra tiden jeg har vært fraværende her inne. Har vært i pappaperm hele sommeren, og gjort klar en MB 230te 1985 for salg i tiden som jeg hadde til rådighet. Så lite jobbing på E39en, men har fått byttet ledningsnett i førerstol da der var ett brudd, ca 2timers jobb for meg. Så nå funker stolen perfekt. Har også fått justert bakluken litt da denne var litt skjeivjustert og kom inn litt vann ved høytrykkspyling. Måtte nå nylig før jeg reiste på jobb bytte bremseskiver pga kast, IGJEN, bare ca 6mnders bruk før det ble kast igjen, byttet da samtidig klosser også. Bytting av ledningsnett. Sjekket for skjevhet på skiver. Min onkels BMW:) Faderns nye 5-serie:) Måtte bare parkere på siden av en tilfeldig annen E39😅 Ved siden av min nå solgte 230te Vaskes å stelles med til stadighet. Liker å ha ren bil. Måtte slite litt på pirrelli dekkene. Dumt å la di ligge ubrukt, så får byttet litt mellom dekkene. Her nytes bare sommerværet som var:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 Da var man kommet hjem fra jobb å måtte ut å kjike på bilen i full fart før jeg går inn😄 Trur ikke fruen har brukt den så mye, var jo fortsatt ganske ren å pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Kvitta deg med GS-felgene? Synes de var kule å se på men altfor svære på e39'en jeg hadde. Tror det var "bare" 265 bak, men jeg synes det var altfor svært :p ser jo ut som en pen E39 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 @Shattered Neida! De ligger trygt og godt i kjelleren Måtte bare slite litt på 17tommerne siden det står nesten flekk nye pirrelli cinturato p7(mener jeg de het), de er så sykt gode å kjøre med også, hehe! Samtidig er det arti å bytte litt da jeg liker begge på forskjellig måte kan du vel si:) Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 Måtte ut å kjøre en liten tur og tok å knipset litt med telefonen. Ikke nyvasket eller noe nå, men helt okey:) Litt "lyktbilder" Litt interiør. Beklager litt rot, men skal ta ein shining snart. Ikke så galt til å være bruksbil. Nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Fælt å si det, men jeg savner E39 veldig etter halvannet år med E61 Ser veldig fin ut, fornøyd med spilleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 @Shattered Glemte å si det ista, men 265 hørtest voldsomt ut jah xD Trur mine GS er 235 hvis jeg ikke husket feil. Skjønner godt savnet på E39, fantastisk bil! Ja er kjempefornøyd med spilleren, har bare ikke ordnet med MID enda, selvom det tar 30sek å dra ut spiller og koble opp MID, tenker å forlenge ledninger inn til hanskrom å la den ligge der på ett vis å ha mulighet å resette forbruk å div:) Spilleren ga nytt liv å orginalhøytalerne ihvertfall, å mye funksjoner. Skulle fått tak i en skikkelig OBD2 bluetooth adapter å fått live-verdier i Torque appen der. Kjøpte ebay adapter..funka ikke.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 20, 2018 Forfatter Share Skrevet September 20, 2018 Ute en tur ikveld å smørte opp alle dørhengsler og låser, tappen på dørstopperen på begge framdørene var litt løs så disse hadde jeg ute å gjorde rene å satt inn med litt grease før di ble banket på plass. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 23, 2018 Forfatter Share Skrevet September 23, 2018 Har litt problemer med at de kommer stein inn mellom bremseskjold og skiver, som da resulterer i fryktelige lyder, så lurer på om ikke jeg snart må investere i nye skjold..la merke til her sist før jeg dro på jobb når jeg byttet skiver framme at de var en liten sprekk i de ene skjoldet og masse slipemerker fra stein.. Dette er sånt som frarøver kjøregleden føler jeg og folk kjiker jo når man kommer trillende med hyling å skraping 😅 Må snart ta ein høst-shining med litt voksing(Swissvax shiel). Høsten har gjort sitt inntog for fullt her i midtnorge. Noen som har noe erfaring med å polere opp frontrute mtp riper? Har "desverre" ikke noe steinsprut, så får ikke bytta på forsikringa. Prøvde en gang med min flex da maskin med grov pute og sonax cutmax, men ble ikke stort bedre syns jeg.. Er orginalruta mistenker jeg siden det er bmw logo og noe orginalt klistermerke i øvre høyre hjørne. La til noen bilder, på det ene ser dere litt av ripene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 23, 2018 Forfatter Share Skrevet September 23, 2018 Ut på tur i regnet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 23, 2018 Share Skrevet September 23, 2018 Fine oppdateringer av en fin bil :). Ser meget pen ut inni og .Alt er liksom så i stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå