kjelljakob97 Skrevet November 19, 2018 Forfatter Share Skrevet November 19, 2018 13 minutter siden, Shattered skrev: Fine biler! Savner e39 veldig selv, etter snart 2 år i e61. Fullt forståelig! Hadde først en 523i E39, så gikk det en mnd før jeg kjøpte den grå 525D. Også solgte jeg den og kjøpte en ny 525D etter sånn 3 uker 😂 angrer alltid hver gang jeg selger de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 1 time siden, kjelljakob97 skrev: Ja synd å kjøre den på vinteren når kanalane osv er fine.. menmen, blir å selge til våren igjen og tjene inn en del cash🤑 Gode vaske rutiner og skvettlapper vil nok bremse rusten betraktlig men kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 22, 2018 Forfatter Share Skrevet November 22, 2018 (endret) Nå må bare sommeren komme tilbake igjen😱 ble veldig oppegående Endret November 22, 2018 av kjelljakob97 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 22, 2018 Share Skrevet November 22, 2018 34 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Nå må bare sommeren komme tilbake igjen😱 ble veldig oppegående Absolutt rett felger til en E39, men dekkene så små ut, eller tar jeg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 22, 2018 Forfatter Share Skrevet November 22, 2018 1 time siden, E.H.D skrev: Absolutt rett felger til en E39, men dekkene så små ut, eller tar jeg feil. Helt enig 😄 mjæ, står 225/40 på de 🤔 helt passe forran ihvertfall med tanke på senk. Bak ser det kanskje litt spinkelt ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Januar 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2019 Fant jo fort ut at bbs rk felgene ryker på e36en😂 så fikk fatt i style 66 felger med gode dekk😎 så da har jeg ihvertfall noen fete felger å selge bilen på 😄 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå