kjelljakob97 Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 Fikk det for 1500kr ink frakt 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Tøft! Disse listene er skikkelig flotte. Ser disse oftest i M5 og individual biler mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 50 minutter siden, Bækkmann skrev: Tøft! Disse listene er skikkelig flotte. Ser disse oftest i M5 og individual biler mener jeg? Ja mener de kun kom i m5, om de kom i individual så er det ihvertfall sinnsykt skjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 Den følelsen 😋 Blir update senere Idag når de er montert 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 Montert ble helt sinnsykt mye bedre. Utrolig fornøyd også var det så strøkent, så helt nytt ut. Mangler bare m sport ratt nå så blir det hakke bedre Hehe Bækkmann og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 Fikk også polert opp lyktene og side speilene Idag må nyte det når fin været først er kommet til Bergen sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Var faktisk tøff med de listene kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 25 minutter siden, DanielStance skrev: Var faktisk tøff med de listene Hehe ja ble stoor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Ja, listene var fine å se på Noe du sjeldent ser ellers også! kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Se her ja, skikkelig pent! Anbefaler å høre med "trekk om ditt ratt" på facebook ang. M-Sport ratt. Da får du Facelift M-Sport ratt med ventilert skinn på sidene til ca. 2-3000kr. Anbefales! Se i signaturen min på min gamle 520 hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 9 timer siden, Bækkmann skrev: Se her ja, skikkelig pent! Anbefaler å høre med "trekk om ditt ratt" på facebook ang. M-Sport ratt. Da får du Facelift M-Sport ratt med ventilert skinn på sidene til ca. 2-3000kr. Anbefales! Se i signaturen min på min gamle 520 hvordan det ser ut Ja jeg har vurdert disse men de tar vel ikke innbytte med sånne buss ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 11 timer siden, Gabz skrev: Ja, listene var fine å se på Noe du sjeldent ser ellers også! Ja har kun sett 2 m5er i Norge med disse listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 6 timer siden, kjelljakob97 skrev: Ja jeg har vurdert disse men de tar vel ikke innbytte med sånne buss ratt? Aner ikke, men man trenger nødvendigvis ikke å gi ratt i innbytte. de selger ferdige ratt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 3 timer siden, Bækkmann skrev: Aner ikke, men man trenger nødvendigvis ikke å gi ratt i innbytte. de selger ferdige ratt også hehe ja men så for meg det ble veldig dyrt uten inbytte men skal skjekke opp i prisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 13 timer siden, kjelljakob97 skrev: hehe ja men så for meg det ble veldig dyrt uten inbytte men skal skjekke opp i prisene I mitt tilfelle så byttet jeg det inn med et facelift sportsratt. Fikk 500kr i avslag, så tror nok ikke det utgjør all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå