Gorg Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 Et til fra den forlatte veien BimmerFan!, Fahad, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 (endret) Ikke så verst interiør i F3x 👌🏻😃 Endret Juni 12, 2017 av Gorg papertiger, ahj, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 Vet ikke om han i bakgrunnen syns jeg var teit som tok bilde av bilen eller om han beundret den, men uansett han ble med på bildet Dere som er litt observant har sikkert fått med seg at jeg ikke har montert skiltet med borelås enda. Jeg fikk 3M dual lock, og skulle montere skiltene med tapen, men det var merker fra den orginale skiltholderen som var synlig når jeg prøvde med bare skiltet og limet synes jeg satt fryktelig dårlig på skiltet. Så det får bli til senere.. ahj, fupsaker og Johansen96 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2017 Dagens bidrag 😁 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 14, 2017 Share Skrevet Juni 14, 2017 Very nice Når kommer det ny eksos? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 On 14.6.2017 at 13.36, ahj skrev: Very nice Når kommer det ny eksos? Blir ikke noe 35d/i eksos med det første Men kanskje til høsten en dobbelstuss? For mye prosjekt for tiden. Har en del som skal gjøres med huset vårt før vi selger. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 Meget god beskrivelse av bilen 😁 Lagde en egen mal av den som Bmw M. Min er hverken too fast, too much osv 😃 Fahad, fupsaker, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2017 Fikk vasket bilen igår for å kunne ta bilder med midnattsola 😎 Sjekk storyen på Insta for små snutter fra vasking og litt til Trengte ikke å gjøre noe særlig egentlig vegaasen, Saltkjelen, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2017 Bilde av midnattsol blir aldri feil Freakshow, Fahad og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 Tar normalt sett ikke så mye med vidvinkel, men dette ble jo ganske okei? tobiasw, ahj, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2017 Et par bilder fra stranda 100 meter nedenfor nyhuset Freakshow, Saltkjelen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Blir ikke lei av disse solnedgangsbildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Har hatt bilen nå i noen måneder, og er stortsett svært fornøyd! Tre ting jeg skulle ha ønsket forbedringer på - dekkstøy og støy fra omgivelsene - sporing på dekk (må nok bytte dekk til neste sesong fra runflat) - en klunkelyd når jeg svinger av og til, gjerne når bilen har stått en stund og jeg skal svinge ut fra parkeringsplassen. Den øverste gjør jeg nok ikke noe med, men dekk skal nok byttes, da det er for mye sporing når veiene er mindre bra.. Bilen skal på verksted i løpet av måneden for å sjekke opp om det er noe stag som må byttes eller om det er slakk i forstillingen som kanskje forårsaker sporingen eller den klunkelyden. Noen andre med f3x som har opplevd det? fupsaker og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Har hatt bilen nå i noen måneder, og er stortsett svært fornøyd! Tre ting jeg skulle ha ønsket forbedringer på - dekkstøy og støy fra omgivelsene - sporing på dekk (må nok bytte dekk til neste sesong fra runflat) - en klunkelyd når jeg svinger av og til, gjerne når bilen har stått en stund og jeg skal svinge ut fra parkeringsplassen. Den øverste gjør jeg nok ikke noe med, men dekk skal nok byttes, da det er for mye sporing når veiene er mindre bra.. Bilen skal på verksted i løpet av måneden for å sjekke opp om det er noe stag som må byttes eller om det er slakk i forstillingen som kanskje forårsaker sporingen eller den klunkelyden. Noen andre med f3x som har opplevd det? Klunkelyd kan være de stagene fra demper til stabstag. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå