papertiger Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 19 timer siden, Gorg skrev: Da var endelig dekk bestilt, i grevens tid.. Og det kom en pakke idag 😃 Hvilke dekk ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 10 minutter siden, papertiger skrev: Hvilke dekk ble det? Ikke stjernemerket 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 (endret) 5 minutter siden, Gorg skrev: Ikke stjernemerket 😅 YOLO. Hakka Black 2?. Svigers kjører på Ultrac Vorti på samme dimensjon som deg på sin F34 xdrive, og det har funka fint til nå vertfall Endret Juni 7, 2018 av papertiger 340i_BSM_CR og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 (endret) 9 minutter siden, papertiger skrev: YOLO. Hakka Black 2?. Svigers kjører på Ultrac Vorti på samme dimensjon som deg på sin F34 xdrive, og det har funka fint til nå vertfall Vurderte pris, erfaringer tidligere og det faktum at både min bror og min far har samme dekk så endte jeg opp med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Har hatt 2 på 325i'en og de var utrolig bra! Kan bare bli bedre enn de som står på nå Endret Juni 7, 2018 av Gorg 340i_BSM_CR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 4 minutter siden, Gorg skrev: Vurderte pris, erfaringer tidligere og det faktum at både min bror og min far har samme dekk så endte jeg opp med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Har hatt 2 på 325i'en og de var utrolig bra! Kan bare bli bedre enn de som står på nå Haha Regner med de var litt billigere en stjernemerkede dekk også. Ja det er sikkert og visst, håper egentlig våre Bridgestonedekk blir utslitt før Tysklandstur, så jeg kan bytte. Spørsmålet er bare til hva, men det peker mot Eagle F1 A2 RFT* Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 14 minutter siden, papertiger skrev: Haha Regner med de var litt billigere en stjernemerkede dekk også. Ja det er sikkert og visst, håper egentlig våre Bridgestonedekk blir utslitt før Tysklandstur, så jeg kan bytte. Spørsmålet er bare til hva, men det peker mot Eagle F1 A2 RFT* De kom på 8000 levert i Bodø, kontra 10000 for P Zero som jeg ikke liker. Spent på støyen, F3x er jo ikke kjent for å være veldig godt støyisolert, men det er så stor forskjell mellom vinterdekk og sommerdekk at jeg håper det blir en mellomting i dB støy. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 22 minutter siden, Gorg skrev: De kom på 8000 levert i Bodø, kontra 10000 for P Zero som jeg ikke liker. Spent på støyen, F3x er jo ikke kjent for å være veldig godt støyisolert, men det er så stor forskjell mellom vinterdekk og sommerdekk at jeg håper det blir en mellomting i dB støy. Ikke verst pris - kjøpte du fra dekkonline og regnet med pålegging i tillegg, eller lokal dekkhandel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 4 minutter siden, papertiger skrev: Ikke verst pris - kjøpte du fra dekkonline og regnet med pålegging i tillegg, eller lokal dekkhandel? Begge prisene var fra dekkonline, så ca 1500kr for omlegging (har ikke undersøkt flere enda). Hos Vianor var det 13000 for P Zero ferdig omlagt, så der er litt å hente. Fikk pris hos Sulland også, 16000 skulle de ha for P Zero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 23 minutter siden, Gorg skrev: Begge prisene var fra dekkonline, så ca 1500kr for omlegging (har ikke undersøkt flere enda). Hos Vianor var det 13000 for P Zero ferdig omlagt, så der er litt å hente. Fikk pris hos Sulland også, 16000 skulle de ha for P Zero Jeg fikk pris på 14200 fra Bavaria på A2 RFT, koster 8500 inkl. frakt hos dekkonline. Og det sa de var fratrukket alle påslag. Så absolutt litt å hente ja. Ser også at de fleste partnerne på dekkonline tar ekstra for å legge på RFT dekk, sikkert pga de er så stive Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 5 minutter siden, papertiger skrev: Jeg fikk pris på 14200 fra Bavaria på A2 RFT, koster 8500 inkl. frakt hos dekkonline. Og det sa de var fratrukket alle påslag. Så absolutt litt å hente ja. Ser også at de fleste partnerne på dekkonline tar ekstra for å legge på RFT dekk, sikkert pga de er så stive Ja mest sannsynlig! Tror også det har med at dekkonline sender fra lager i Tyskland, og lokale dekkleverandører bruker Norske leverandører. Nå er det hjem å legge om til piggfrie, til jeg får lagt om til nye dekk på sommerfelgene. Så tror jeg det blir polering og voksing av sommerfelgene før de smettes på Var 4.5 grader i morges, så ikke så farlig å kjøre piggfritt papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 Denne kom igår. Skal lage en liten test på den her inne iløpet av de neste ukene fupsaker, magneten og 340i_BSM_CR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2018 Da var to av dekkene på vei 😑 Dekkonline bruker å være rask, men ser ikke ut som at det går så fort denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 On 2.6.2018 at 22.55, Gorg skrev: Da var Aqua Gleam 0 ppm vannfilter bestilt igjen 😃 Gleder meg til å ha en på plass igjen! For dere som ikke er kjent med det, så slipper man å tørke bilen for hånd for å eliminere kalkflekker 👌🏻 Vask bilen, skyll med vannfilteret og la tørk i sola. flott bil du har! Hvor kjøper man dette filteret og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
340i_BSM_CR Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 19 hours ago, Gorg said: Denne kom igår. Skal lage en liten test på den her inne iløpet av de neste ukene danggggg 0 ppm freshnesssss Gorg og Freakshow reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2018 12 minutter siden, Chris A skrev: flott bil du har! Hvor kjøper man dette filteret og pris? Takker http://www.theultimatefinish.co.uk/aqua-gleam.aspx Swissvax hadde agentur på de i Norge tidligere, men de sluttet da det ikke ble solgt så mye. Noe jeg ikke forstår, for denne er så utrolig herlig å ha. Koster heller ikke så mye når man tenker på hvor mange ganger man får skylt bilen og slipper masse ekstra kontakt på lakken med mikrofiber! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå