marhag11 Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 Liten oppdate! Ferdig sveiset i front partiet😎 Eneste som er igjen er nå 3 hull så er hele motor rommet ferdig sveiset! hev på ett lite lag med rust stopp grunning på front partiet siden det var en ting jeg hadde gledet meg masse til😂🙈 williamwiers, danskiii, Designer og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Finfin framgang her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2017 3 timer siden, Gabz skrev: Finfin framgang her Prøver så godt jeg kan hvertfall😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Lenge siden sist oppdatering nå🙈 Men hatt mye annet og gjøre😎 Har nylig fått kjøpt inn ny forstilling fra e28 535 med poly fôringer😎 Test montert idag, litt tilpasninger må nokk til🙈 Men blir nokk bra😎 Ellers er jeg straks ferdig med rust sveising i front stykket, håper på og bli ferdig med det i morgen😎 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 Da Slipt ned 90% av sveise sømmeri motor rommet, så hev på ett strøk med grunning, samt behandlet inner buer med ett middel som skal forhindre rust og lakert 1 av 2 innerskjermer😎 Blir verksted dag i morgen også, da blir det siste bue og begynne å fjerne limrester innvendig 😎 Forhåpentlig vis får jeg også malt gulvet😎 BjornarHS, Bendik Kjellevold og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2017 Gjort litt i dag også😎👌🏼 Mer maling på mandag så blir den som ny innvendig😎 Bendik Kjellevold og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 Hawkon88, norbakken, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Jøss, her var det jo fin fremgang Kjekt å se Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 21 timer siden, Pedi skrev: Jøss, her var det jo fin fremgang Kjekt å se Følger med videre Takktakk😎 Går litt opp og ned på om jeg får gjort noe eller ikke🙈🙈 men prøver så godt jeg kan😎✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 Sitter her å tenker dag inn og dag ut på hvilken farge jeg skal gå for... noen som har noen tips? Vill helst ikke ha sort eller hvit da det er så mange som har der...😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 36 minutter siden, marhag11 skrev: Sitter her å tenker dag inn og dag ut på hvilken farge jeg skal gå for... noen som har noen tips? Vill helst ikke ha sort eller hvit da det er så mange som har der...😑 Rød, grønn eller blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Hvis du vil ha en uvanlig orginalfarge, foreslår jeg følgende: Brasilbraun 154 Nerzbraun 212 Zupressengrun 152 Men jeg hadde kanskje valgt en blåfarge selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 1 time siden, Hawkon88 skrev: Hvis du vil ha en uvanlig orginalfarge, foreslår jeg følgende: Brasilbraun 154 Nerzbraun 212 Zupressengrun 152 Men jeg hadde kanskje valgt en blåfarge selv. Vert inne på brasilbraun🤔 En farge ikke mange andre har her🤔 Syntes blå blir litt for ny farge viss man skal klæssje inn metallic osv🙈 1 time siden, tennbrikket skrev: Rød, grønn eller blå Rød er det mye av... grønn kunne vert til vurdering🤔 Blå blir for nytt og litt rart🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Fint med royal blå syns jeg. Men det skiller seg ikke ut nei. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Calypsorot Pedi og marhag11 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå