opeth84 Skrevet Juli 19, 2021 Share Skrevet Juli 19, 2021 Her har det skjedd en del siden sist jeg var innom! Godt du fikk kjøpt tilbake Ix'en. Er veldig kjekt å se du er tilbake i touring-verdenen du også 😁 Spennende å se alt arbeid du legger i kanalarbeidet på fine sedanen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 På 23.5.2021 den 19.13, oledra skrev: Litt rolig rydding her i dag. Fått orden i bagasjerom, og under. Gammel dørlist montert. Kommer seg bak. Mappe for dokumenter. For en detaljentusiast. Viste ikke at det fantes forskjellige. Byttet også utslitt gearkule i skinn. Begynder å få kontroll på deler jeg mangler for å få bilen komplett. Tar det først før jeg tenker på rust. Viste seg at det er Bosch frontlykter på denne bilen og mine lagerlykter er Hella. Må vel bytte alle da? Har også ferdigmontert alt innvendig i bilen, fant en hjerne/rele som passet i kontakten der cruise control har stått før. Fant ikke nr på det, lappen borte.Blå koblingpunkt. Satte i dette. Om dette er rett rele mangler jeg bare motoren. Jeg har vinrød spoiler med bremselys dersom du trenger, siden jeg på sikt velger å selge tds sedanen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 Har vert vinterstille på denne tråden, må starte litt "nå som" vinteren gir seg på sunnmøre. Var i dag å hentet nesten ribbet skall av en 1988 e34 520i uten takluke. Var en kompis som hadde en delebil som han skulle kvitte seg med for vrakpant. Kunne ikke si nei til nesten rustfritt karosseri, rustfri bakluke, bra understell med store bremser. Bilen har stått ute hele vinteren men helt tørr og fin. Han jeg kjøpte den med skulle ha orginallakkerte dører som var helt rustfri, så jeg har bare hektet i noen for å hindre snø og regn. Egentlig bra orginallakk og fine skjermer. Kunne ikke si nei men.................. V I N T E R Får ta nye bilder når påskesolen kommer. God palmehelg alle på bimmers. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Folk fra nabobygda og her inne ja 👌🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 (endret) Hallo Ola. Kjende vell igjen bile ej he henta? For ikkje so longt ette na. Huska du denne? Endret April 8, 2022 av oledra sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 25 minutter siden, oledra skrev: Hallo Ola. Kjende vell igjen bile ej he henta? For ikkje so longt ette na. Huska du denne? Ja, stussa i om ikkje det va bilen til broderen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 12 minutter siden, Olaandref skrev: Ja, stussa i om ikkje det va bilen til broderen 🙂 Va ikkje den eg henta i dag men den har vert innom her i 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 5 minutter siden, oledra skrev: Va ikkje den eg henta i dag men den har vert innom her i 2009. Jonas sin kanskje? Har du X5en enda? oledra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Du kjøpte vel Roger sin 525i og du? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 12, 2022 Forfatter Share Skrevet April 12, 2022 (endret) Har vert på påsketur,kjørt snart 40 mil hver vei for å handle 38 år gammel motor med gear. M20B20 Skrik ut om noen har deler til m20b20. Trenger diff til 520. Endret April 12, 2022 av oledra sveigis og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 Det var kjøreturen sin det ,😊 Gøy med deletur ,er det e39 en du bruker her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 12, 2022 Forfatter Share Skrevet April 12, 2022 1 time siden, sveigis skrev: Det var kjøreturen sin det ,😊 Gøy med deletur ,er det e39 en du bruker her? Er det med prøveskilt. Har ikke fiksa rust og abs enda. Kjempegod bil å kjøre; merker den bare har 150000 på klokka. Tight og fin selv om den er noen år. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 12, 2022 Forfatter Share Skrevet April 12, 2022 Startet klokken 11 og har ferge og 1 time med kjøring før jeg er hjemme👍😊 Fergekaia på Anda sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet September 23, 2022 Forfatter Share Skrevet September 23, 2022 Lite Bmw relatert her men styrer på med litt anna. Kom for litt tid siden over same "doning" som mitt første kjennskap til ting på hjul.(eg var då 2år) Fant så på Finn.no noke som eg måtte ha. Ekstrautstyr til Jonas Øglænd Junior fra 1968 i uåpnet pakke. Fant også NOS trøde med orginal prislapp. Ferdig montert i dag. Kommer snart sterkt tilbake med BMW e34 stoff.(Håper eg)😊 Håper det er greit med litt anna en BMW. Mortenej, Rune-K, tambur4 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 24, 2022 Share Skrevet September 24, 2022 Gamle sykler er tøft spesielt Dbs og Svithun.😊 Solgte selv unna noen eldre Dbser for et par årsiden ,kanskje det letteste og dyreste jeg har solgt . Ja nå må vi få litt oppdateringer på bilparken igjen her 😊 oledra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå