Gå til innhold

E39 530i Touring Prosjekt


walter
 Share

Anbefalte innlegg

Ca. 9K+frakt og avgifter fra USA. Til sammenligning solgte jeg mine for 6,5K med omtrent helt nye dekk x4 og pittelitt kantkjøring på 2 av de. Hadde bare vært å slipe og polere leppene, så hadde man fikset kantkjøringer og klarlakkflass i samme slengen. Sentrene var flawless. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Thundercoil skrev:

Ca. 9K+frakt og avgifter fra USA. Til sammenligning solgte jeg mine for 6,5K med omtrent helt nye dekk x4 og pittelitt kantkjøring på 2 av de. Hadde bare vært å slipe og polere leppene, så hadde man fikset kantkjøringer og klarlakkflass i samme slengen. Sentrene var flawless. 

Hvor mye kommer frakt og avgifter på da? Mulig de er litt dyr da siden de ikke er strøken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på disse varrsoten. generelt sett så var alle felgene veldig flesset. Hadde kledd bilen godt, noe jeg kunne tenkt meg! 

Og syntes prisen var veldig dyr! Mye arbeid! 

Har ikke funnet varrstoen med 74.1 i nav størrelse. 

@Thundercoil

@DanielStance

brock b1 hadde jeg på sedan'n 👌🏼 I 17" men føler jeg ivertfall må ja 18-19 på touring :D 

Endret av walter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift med M-Teck II og med hva av motor. Us fangere? Men preface hekkspoiler? Kjenner på ett lite stikk av sorg over min X M-Teck I 86. Håper den har ett godt hjem! Gjør vel ikke noe om du bruker litt plass på denne i brukisbiltråden din. Litt Ætrædve blir aldri feil;-) Gule blink framme er etter min mening ikke feil her, m det er nå så. Sort skinn og hvitt bur vi skimter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, pedro skrev:

Facelift med M-Teck II og med hva av motor. Us fangere? Men preface hekkspoiler? Kjenner på ett lite stikk av sorg over min X M-Teck I 86. Håper den har ett godt hjem! Gjør vel ikke noe om du bruker litt plass på denne i brukisbiltråden din. Litt Ætrædve blir aldri feil;-) Gule blink framme er etter min mening ikke feil her, m det er nå så. Sort skinn og hvitt bur vi skimter?

Vell å merke ikke mitt prosjekt, men med på det ivertfall! 

Stod en 2.8 i denne som ble kjørt på e30meet i fjord, som kjørte utrolig bra!  I år har vi sittet nedi en s50b32.

Satser på og få denne klar til Våler, få testet den ut og gjøre den klar til E30meet. 

Sort interiør, hvitt halvbur og bøttestoler i stoff. 

Tenkte jeg skulle ta noen bilder no under veis og lage plass her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil med riktig motor og gir :) 

Spent på hvilke sommerfelger det blir, så her er det bare å følge med videre skjønner jeg.

 

On 4/25/2017 at 0.02, salnes34 skrev:

Holder til på Hjellestad jeg og :) Har kart liggende som er bare å hente.  Ikke at det på noen som helst måte er bedre enn feks gps på mobilen men er jo kult når alt funker :) 

On 4/25/2017 at 0.11, walter skrev:

Helt sant! ;) Det må vi får til. Har en såpass gammelt kart i den nå. Så det hadde vært supert. 

Hvis en av dere har en kart CD til Mk3 liggende til overs er jeg mer enn interessert til å gi noen kroner for å få den sendt over til østlandet ;) Har Mk3 navigasjon nå hvor jeg mangler kart cden. Ikke at jeg kommer til å bruke den så mye akkurat, men liker at ting skal fungere :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...