Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det var godt å høre at du får satt den trygt og godt i en privat garasje! Hehe, så bra. Kan du ikke ringe meg på fredag eller lørdag morgen om hva du tenker ift. vårmønstringen, så finner vi bare ut av det. :)

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet
9 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

For en aldeles rålekker bil, gratulerer så mye :) Håper å få se denne i virkeligheten snart ;) 

Takk Fredrik :) Vi ses på lørdag regner jeg med ? 

Skrevet

Tar litt tid før jeg får M Performance frontleppe, derfor vurderer jeg å foliere den nederste delen av fangeren slik som dette her enten i karbon eller blank sort🤔

_1428397990.jpg

_1428397999.jpg

Skrevet (endret)
17 timer siden, Freakshow skrev:

ville heller venta på leppa jeg! syns det der så merkelig ut :P

Hmm ja kanskje det 🤔 Blir nesten som å kjøre mer splittere foran  

Endret av Fahad
Skrevet

Gratulerer igjen med rå bil, Fahad! Nå har du lagt lista høyt, blir vanskelig å toppe det her noe mer. Pøs på med bilder! Gleder meg til å se hvordan denne blir etter du har satt litt personlig preg på den :)

Skrevet (endret)
1 time siden, HPVL skrev:

Gratulerer igjen med rå bil, Fahad! Nå har du lagt lista høyt, blir vanskelig å toppe det her noe mer. Pøs på med bilder! Gleder meg til å se hvordan denne blir etter du har satt litt personlig preg på den :)

Skal nyte det så lenge jeg kan og har muligheten :) Det hjelper som regel å få til en god deal med forhandler når det gjelder å selge bilen senere eller innbytte. i8 har også virkelig satt sine spor i hjertet mitt, men det er ingen lyd da :( Får låne den av forhandleren for et par dager, så det blir morsomt uansett 

Endret av Fahad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...