sveigis Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 21 timer siden, Zeveren skrev: Stått stille de siste dagene, da jeg har fått betennelse i foten. En sveisegnist som har brent seg inn, skjedd mange ganger før, men denne gnisten var visst ikke ønsket. Sykemeldt for øyeblikket, da jeg ikke klarer å gå på foten.. yay. Tenker, lurer og handler smått deler til bilen. Står for all del ikke stille! Alltid noe på gang og på lur 😁 tror jeg tar en liten tur til bilen imorgen, bare for å studere og titte litt Huff ,sånt passer skjeldent 😩 Ta det rolig ,så er du sakte igang igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2020 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Uffda, god bedring 😃👍 Takk for det! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2020 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Uffda, god bedring 😃👍 Takk for det! 😊 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2020 1 time siden, sveigis skrev: Huff ,sånt passer skjeldent 😩 Ta det rolig ,så er du sakte igang igjen . Passet veldig dårlig ja 😅 vært mange dager med Netflix og helt rolig, noe som ikke passer meg som har maur i baken. Er så rastløs at jeg er redd jeg begynner å skru litt imorgen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 On 12/9/2020 at 11:34 PM, Zeveren said: Stått stille de siste dagene, da jeg har fått betennelse i foten. En sveisegnist som har brent seg inn, skjedd mange ganger før, men denne gnisten var visst ikke ønsket. Sykemeldt for øyeblikket, da jeg ikke klarer å gå på foten.. yay. Tenker, lurer og handler smått deler til bilen. Står for all del ikke stille! Alltid noe på gang og på lur 😁 tror jeg tar en liten tur til bilen imorgen, bare for å studere og titte litt Auda, ikke kjekt. Ikke å spøke med så greit å ta det rolig noen dager, så får kroppen leget seg. Go' beding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2020 2 timer siden, Mortenej skrev: Auda, ikke kjekt. Ikke å spøke med så greit å ta det rolig noen dager, så får kroppen leget seg. Go' beding. Tatt det meget rolig, og kjenner heldigvis det er på bedringens vei. Takk for det! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2020 Endelig framgang igjen! Kanal bak v.s nesten ferdig Slipt deler av gulvet innvendig for overflaterust Før Etter Litt rustsveis midt på gulvet, men annet enn inn mot kanal ser det greit ut Her ser dere fiks av noen andre.. har funnet frem bajonettsaga, så kapper ut til uka og bytter med nytt stål Begynte smått bak på venstre kanal og, vil bli ferdig med begge bak før jeg begynner foran, for jeg snur bilen da. Glemte bilder, har sveist på denne biten og kappa vekk gamle ujevne biten av kanalen. Jekkfestet så greit ut der, men skal forsterkes fordetom Slipte og nedi hjulbrønnen, så ganske greit ut der faktisk! Så er sakte men sikkert fremgang, gleder meg allerede til neste aksjon 😁 sveigis, opeth84 og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Så absolutt ikke ille ut den der. litt overflate rust må en regne med, men godt det ikke var helt råttent. Bra du får tatt dette skikkelig før det får agrepet mere. Veldig bra arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 På 6.12.2020 den 10.36, sveigis skrev: Bra du retter opp andres feil og får ting på stell her .😀 Og kunne ikke være mer enig ,ser det er mange som blir delebil for ingenting . Mange av disse kunne vært på veien ,bare der hadde vært folk som deg som gidder . Denne vil du få gleden av garantert fremover ,spesielt når du jobber så effektivt som du gjør.😀 Sett mange flotte biler ende opp som delebil/skrotebil opp igjennom ja. Sett to flotte røde TDS stasjonsvogner blitt skrotet fordi ingen ville kjøpe, og ene gikk helt ned til 10 000 kr,men ingen kjøpte og den ble skrotet. Hadde bl.a Oz Ceres felger og flott interiør i. Til å grine av i grunn, men men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 20 minutter siden, opeth84 skrev: Sett mange flotte biler ende opp som delebil/skrotebil opp igjennom ja. Sett to flotte røde TDS stasjonsvogner blitt skrotet fordi ingen ville kjøpe, og ene gikk helt ned til 10 000 kr,men ingen kjøpte og den ble skrotet. Hadde bl.a Oz Ceres felger og flott interiør i. Til å grine av i grunn, men men! Utrolig ja. Der har gått mange biler som delebiler som kunne vært på veien bare man hadde lagt litt innsats . Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 10 timer siden, Mortenej skrev: Så absolutt ikke ille ut den der. litt overflate rust må en regne med, men godt det ikke var helt råttent. Bra du får tatt dette skikkelig før det får agrepet mere. Veldig bra arbeid. Ikke så galt nei, ikke noe som ikke kan reddes! Det jeg og tenkte, rense alt bort og se allmen tilstand, og ta ting før det blir et problem 😊 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 12 timer siden, Mortenej skrev: 4 timer siden, opeth84 skrev: Sett mange flotte biler ende opp som delebil/skrotebil opp igjennom ja. Sett to flotte røde TDS stasjonsvogner blitt skrotet fordi ingen ville kjøpe, og ene gikk helt ned til 10 000 kr,men ingen kjøpte og den ble skrotet. Hadde bl.a Oz Ceres felger og flott interiør i. Til å grine av i grunn, men men! Så sant.. denne bilen holdt på å lide samme skjebne, forrige eier fikk beskjed av verksted om at framstillinga var så dårlig at de ville ikke fikse den. Ristet helt hinsides over typ. 50km/t, problemet var bremseskiver som ikke passet på navet, og gjorde at hjulene ble montert på skeivt 🤦♂️ en så liten bagatell gjorde at bilen var nær å ikke bli fikset i det hele tatt. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 12 timer siden, Zeveren skrev: Så sant.. denne bilen holdt på å lide samme skjebne, forrige eier fikk beskjed av verksted om at framstillinga var så dårlig at de ville ikke fikse den. Ristet helt hinsides over typ. 50km/t, problemet var bremseskiver som ikke passet på navet, og gjorde at hjulene ble montert på skeivt 🤦♂️ en så liten bagatell gjorde at bilen var nær å ikke bli fikset i det hele tatt. Eeeeeh.. og dette fant ikke verkstedet utav selv? Rare greier. Veldig bra at du har fått tak i denne iallefall og gir den et nytt (og bedre?) liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2020 22 timer siden, opeth84 skrev: Eeeeeh.. og dette fant ikke verkstedet utav selv? Rare greier. Veldig bra at du har fått tak i denne iallefall og gir den et nytt (og bedre?) liv! Det jeg og er helt sjokkert over, for jeg har prøvd fortere enn det og, har ikke funnet mer enn litt slakk framstilling 😂 nytt ihvertfall, håper på bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2020 Kjapt bilde av framgang. Tilpasser ytre kanal og må bygge bakerste stykket på nytt da det var ikke original høyde, den var kappet og sveist på noe kortere. Blir stående fram til etter nyttår da han som eier garasjen trengte plassen min litt så min står ute, og skal avsted på hytte i romjula og liknende. Så, da sier jeg bare god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå