Bimmerlorris Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Kult å se at du legger ned alt dette arbeidet i bilen 😃 Er spent på resultatet 👍 Stå på 😃 Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet August 9, 2017 Share Skrevet August 9, 2017 Veldig artig prosjekt, stå på Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 (endret) Jeg er nok steindum og elendig på prioiteringer, men da var TA Technix 60/40 senk pakket og sendt av en på E34 Norge! Synes prisen var grei og ble handel Slang med festet til bakfangeren og tanklokk i samme slengen, så blir bra det Skal også kanskje komme en i kveld og feilsøke litt motor. Legger ut en video på YT som viser hva som er galt med den snart, så kan dere se og bedømme også! Endret August 11, 2017 av Zeveren Loefald og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 21, 2017 Forfatter Share Skrevet August 21, 2017 Har kanskje en annen E34 på hånd, som er planlagt vraket.. Plukker deler av den for tiden, men jo mer jeg skrur av jo mer innser jeg hvor fin den er ift. min. OG det er takluke i den, noe jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke har! Ikke rust på vanlige E34 plasser annet enn bak i kanalene, og ellers mye finere enn min! Vurderer å kjøpe denna og bruke nåværende E34 som delebil? Er en god del plukk med den enda som sikkert aldri blir skikkelig bra.. Eneste bildet jeg tok, står uten motor og girkasse men det flytter jeg evt. over fra min. Det jeg da lurer på: -Denne sto org med M50B20, samme som min. Min har vanos da og tror ikke denne har det, må hele elnettet legges om da? -Sånn som kjørecomputer (klokke i den andre), er det plug&play rett over? Diverse knapper osv fra dashbordet mitt? Flere valgmuligheter på mitt, og vil ha det over. Vil mye mer redde denne enn min, da det er uendelig mange km igjen i dette kaosseriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 Hvis denne du har på handa er bedre rustmessig og karroserimessig gennerelt,hadde jeg nok vurdert det ja. Mye av delene kan du bytte om ,usikker på vanos . Uansett ,så har du jo alt på din som du kan ta av :). Rust er dritt ,så hvis denne er bra,gjør det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 23, 2017 Forfatter Share Skrevet August 23, 2017 On 22.8.2017 at 18.55, sveigis skrev: Hvis denne du har på handa er bedre rustmessig og karroserimessig gennerelt,hadde jeg nok vurdert det ja. Mye av delene kan du bytte om ,usikker på vanos . Uansett ,så har du jo alt på din som du kan ta av :). Rust er dritt ,så hvis denne er bra,gjør det . Ja, kan for all del putte alt over, men håpte på å slippe det serdu, meg og elektisk er ikke venner Den er fin for rust, annet enn bakerst i kanalene. Mer enn fiksbart det! Ellers, kjedet meg i dag. Så, noen av delene montert, så står endelig med en cirka komplett utsendemessig E34 Har dørlister osv, men gidder ikke montere de pga. har ny førerdør. Framfanger er ikke helt tilstrekkelig festet enda heller, ville bare se en komplett bil for en gangs skyld Legg merke til lykter foran spesielt! Har org baklykter med oransj blink, gadd bare ikke montere her ser dere sparklejobben, må bare fjerne ripene så ser det nesten strøkent ut! Resten av delene vi fikk plass til i første omgang, skal jeg ikke ha bilen skal resten også ribbes fullstendig Bagasjelokket er i strøken tilstand! ikke funnet noen som helst rust! Nesten ikke riper en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 23, 2017 Forfatter Share Skrevet August 23, 2017 En ting! Hvis noen vet om et sted å skaffe nederste dørlistene, skrik ut! Dypt trengt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 23, 2017 Share Skrevet August 23, 2017 Forandret brått lott mening Er du kommet så langt på din ,fortsett.:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 23, 2017 Forfatter Share Skrevet August 23, 2017 9 minutter siden, sveigis skrev: Forandret brått lott mening Er du kommet så langt på din ,fortsett.:) Nja joa, men takluke... Ikke kommer så langt heller, mangler diverse enda. Får med meg 2 kompiser til å evt. bytte motoren og girkasse over i den andre, og går relativt fort å smekke alt over Så hvis jeg får den andre, så tar jeg den! Med mindre gulvet er rustet isund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet August 23, 2017 Share Skrevet August 23, 2017 Jeg hadde gjort nesten hva som helst for å slippe unna så mye karosseriarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 Da melder jeg fra om dårlige nyheter.. Denne skal skrapes. Skal ribbes fullstendig for deler så på søpla, da antagelig ingen har lyst å kjøpe den når jeg har tatt det jeg trenger. Fordi jeg har kjøpt en ny E34, reddet fra skraphandleren Den som er avbildet over, med takluke og veldig fin for rust! Kanaler bak må taes men ellers fin! Fikser bilder når jeg får den hjem, den blir levert på døra Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 Da er det avtalt, den kommer iløpet av helga! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Takluke er grunn nok det til å bytte bil ja :). Du må lage tråd på denne og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 36 minutter siden, sveigis skrev: Takluke er grunn nok det til å bytte bil ja :). Du må lage tråd på denne og Kunne ikke sagt meg mer enig! Fortsetter bare i denne tråden tenker jeg, og endrer et par ting Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet August 29, 2017 Share Skrevet August 29, 2017 Spennende 😃 Du virker å være flink bilmekker så dette blir veldig bra tenker jeg 👍 Følger med jeg vettu 😃 Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå