Mortenej Skrevet April 17 Skrevet April 17 Se der ja ikke feil å få på sommersko. ikke mye snø i sikte. Ser ut som det er noe oljesvetting rundt bunnpakningen her. Savner E34 her og, men får leve på minnene God Påske!
opeth84 Skrevet April 17 Forfatter Skrevet April 17 2 timer siden, Mortenej skrev: Se der ja ikke feil å få på sommersko. ikke mye snø i sikte. Ser ut som det er noe oljesvetting rundt bunnpakningen her. Savner E34 her og, men får leve på minnene God Påske! Ja, bare håpløs høy i fronten - bilen ser utrolig rar ut i profil xD Må få skaffet meg noen andre fjører og håper det er nok. Aldri skiftet støtdempere før, men om man skaffer seg riktig verktøy, må det vel gå an å få til selv. Det er godt mulig - den lakk mer tidligere, men etter toppakningen ble skiftet, har den blitt noe bedre. Tenkte å ta en god vask i og under motorrommet, slik at det er lettere å se hvor det drypper. Forstår deg der. E34 er fantastiske biler, men du har heldigvis E32'en, som i mine øyne er hakket tøffere enn E34 ^^ Takk og i like måte!
opeth84 Skrevet Lørdag kl. 23:26 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 23:26 Godt med noen dager med knall vær og fri fra jobb, ikke minst Tur til Farstadsanden Ble også en tur til Bud-skulle hatt speilrefleks og tatt skikkelig bilder, men mobil funker jo forsåvidt også greit Mange flotte biler og sykler på vei til og fra området. Møtte bl.a på en rød Bmw E34, gammel Suzuki (350?), Bmw E30 og en gammel Volvo Pv, tror jeg det var. Alt på en og samme dag! sveigis, Ampera, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4
viggo E34 Skrevet Mandag kl. 22:36 Skrevet Mandag kl. 22:36 (endret) Godt å få strekt litt på e34n, så fint ut utti dær 🤩 må få med no mer bilder av original vogna når du er ute i slike omgivelser 😍 ellers også forsåvidt😅 vi tåler bilder e34 org vogn med org hjul 🤩 Endret Mandag kl. 22:36 av viggo E34 Mortenej reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet i går, 07:52 Skrevet i går, 07:52 Herlig å se den i bruk nydelig vær og sikkert helt fantastisk å nyte vogna på en slik tur.
opeth84 Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden På 29.4.2025 den 0.36, viggo E34 skrev: Godt å få strekt litt på e34n, så fint ut utti dær 🤩 må få med no mer bilder av original vogna når du er ute i slike omgivelser 😍 ellers også forsåvidt😅 vi tåler bilder e34 org vogn med org hjul 🤩 Takk, men ble bare det ene bildet, da turen ellers ble gjort med dama's bil Hehe jo godt dere tåler det. Blir det for lite bilder av touringen, synes du?:p Jeg synes bare den ser helt forferdelig ut i profil pga den sære høydeforskjellen. Ser ut som bilen mangler motor fremme/ vært på harryhandel over grensa Får prøve å ta mer bilder senere. Blir snart en roadtrip til, og da skal touringen få noen mer mil på seg
opeth84 Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden (endret) 16 timer siden, Mortenej skrev: Herlig å se den i bruk nydelig vær og sikkert helt fantastisk å nyte vogna på en slik tur. Det var noen fantastiske dager i forrige uke og det har vært en fryd å kjøre E34 daglig. Men frontvinduet trengs litt tlc da det er gammelt og slitt. Merkes godt når sola står på. Uansett kjempe glad for at turen ble tatt til Tromsø for å hente denne, selvom det var maaange timer tilbake på litt for få dager. Kom meg helskinnet hjem igjen da, heldigvis 😅 Rart å tenke at jeg allerede har hatt denne i litt over 2 år nå. Endret 22 timer siden av opeth84 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå