Gabz Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 (endret) Ble jo tøft med leppe Veldig gøy å se E36 kjøre original stil også framfor bare M som alle skal ha. Style 32 kler den også utrolig bra, kanskje bare andre dekkdimensjoner. Endret Juni 6, 2018 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2018 11 minutter siden, Gabz skrev: Ble jo tøft med leppe Veldig gøy å se E36 kjøre original stil også framfor bare M som alle skal ha. Style 32 kler den også utrolig bra, kanskje bare andre dekkdimensjoner. Ja leppen ble helt grei, men tar den nok av om ikke så lenge 😄 Planen er alpina lippe etterhvert 👍 Hehe ja må nok ned noen dimensjoner på de felgene ja 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Alpina er noen hakk finere ja, men ble tøft enn så lenge iallefall da kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2018 Da var EU kontroll tatt på 320en😄 Ikke rare greiene. Fylte på noe kondensfjerner, så fikk heldigvis ikke for mye utslipp pga katalysatoren😂 Så det var digg å slippe å bruke penger på det. Går heller i 2 fôringer og bremseslanger. Felgene var jo litt irriterende, men det var min feil, orket ikke å bytte før EU kontroll. Så får hive på noen kjipe felger til etterkontroll👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2018 (endret) En kompis av meg handlet en delebil idag, 520i med manuell kasse. Så jeg skulle få girkassen og svinghjul osv 😄 Så er ikke mye greiene jeg mangler nå for å bygge om til manuell 👍 Endret Juni 10, 2018 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 Vinterbilen til @Daniel.? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 Ser sånn ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 Har handlet noen e39 delebiler men den der tar vel nesten kaken for mest shabby😂 Synd at at individual bil går på høggeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 (endret) 46 minutter siden, sAlnes skrev: Har handlet noen e39 delebiler men den der tar vel nesten kaken for mest shabby😂 Synd at at individual bil går på høggeren. Ja den der er godt brukt Var ikke spesielt strøken når jeg kjøpte den heller. Har faktisk ny tenningslås liggende til den Aner ikke om jeg har glemt noe igjen i bilen sist jeg brukte den Endret Juni 10, 2018 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 11 timer siden, Daniel. skrev: Ja den der er godt brukt Var ikke spesielt strøken når jeg kjøpte den heller. Har faktisk ny tenningslås liggende til den Aner ikke om jeg har glemt noe igjen i bilen sist jeg brukte den Hahah lå litt av hvert der men hva som er ditt vet jeg ikke. Bilextra arbeidsbukse, fuck you i drive a bmw t skjorte, ødelagt toyota jekk, vassendgutane cd og litt boss Byggskum i begge jekkfester bak, helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 19 minutter siden, sAlnes skrev: Hahah lå litt av hvert der men hva som er ditt vet jeg ikke. Bilextra arbeidsbukse, fuck you i drive a bmw t skjorte, ødelagt toyota jekk, vassendgutane cd og litt boss Byggskum i begge jekkfester bak, helt topp. Klærene er ikke mine, jekken og cden tror jeg lå i bilen når jeg kjøpte den. Den jævla spilleren som står i bilen startet jo alltid på høyt volum, fikk jo hjerteinfarkt hver gang den kom på Jada, jallafiks er greit på sånne vinterbiler Tror jeg glemte igjen en ny kamakselsensor i bilen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 5 timer siden, Daniel. skrev: Klærene er ikke mine, jekken og cden tror jeg lå i bilen når jeg kjøpte den. Den jævla spilleren som står i bilen startet jo alltid på høyt volum, fikk jo hjerteinfarkt hver gang den kom på Jada, jallafiks er greit på sånne vinterbiler Tror jeg glemte igjen en ny kamakselsensor i bilen faktisk. Sensoren ligger i snopeskuffen nå 😏😏 Kjekt å ha når du har m52 sjøl. Merket det med spilleren😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 10 minutter siden, sAlnes skrev: Sensoren ligger i snopeskuffen nå 😏😏 Kjekt å ha når du har m52 sjøl. Merket det med spilleren😂 Tyv! Neida, jeg har ikke bruk for noe sensor til M52 uansett, så du får nok mer bruk for den enn meg Hehe, greit oppvekker når du er trøtt i trynet om morgenen i hvertfall. kjelljakob97 og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Da blir det straks senk på skuten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Da var den montert ble greit, litt stivere ihverfall. Satser på den detter nedpå etterhvert, ble litt høy syntes jeg 😂 danskiii, bimmerfun og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå