kjelljakob97 Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 Stor obc på plass danskiii og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2018 Standard m52, bytting av veiv og kam sensor 😁 gikk bedre no 👍 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Jeg hadde en E36 touring med slik farge på interiøret som du har linket til. Safran gult. kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2018 7 timer siden, MrBrum skrev: Jeg hadde en E36 touring med slik farge på interiøret som du har linket til. Safran gult. Å det var jo meget fin bil samt interiør 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Pen bil, følger med! Kunne tenkt meg E36stasjonsvogn selv, skulle bare ønske det gikk å få en mer agressiv bakende på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2018 1 time siden, danskiii skrev: Pen bil, følger med! Kunne tenkt meg E36stasjonsvogn selv, skulle bare ønske det gikk å få en mer agressiv bakende på dem Mange takk! 😁 ja skjønner det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 Da røk tds-en på bosset 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2018 BjornarHS, sandersander og bimmerfun reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Veldig lite som skjer her for tiden, er gått i sommer dvale, altså bilene blir brukt på sommeren også blir det skruing i vinter 😂 bilen funker veldig bra enda, men dritt lei av automat kassen nå hehe.. har alt bortsett fra mellom aksling og giroverføring, men satser på å få tak i det om ikke så lenge så blir det manuell til høsten/vinteren 😄 legger ved de siste bildene jeg har tatt av bilen M-jakob, bimmerfun og sAlnes reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 20, 2018 Forfatter Share Skrevet August 20, 2018 Facelift på plass 😎 BjornarHS og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 23, 2018 Forfatter Share Skrevet August 23, 2018 Fikk byttet foring idag, men bestilte jo selvfølgelig feile poweflex fôringer men hadde heldigvis en vanlig orgnial liggende så monterte bare den 👍 litt bilder av slitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 Da er jeg begynt på manuell prosjekt :D skal prøve å ta mest mulig bilder underveis 🤟🏽 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 Fikk løsnet de fleste boltene på girkassen bortsett fra de 3 som er helt oppe, de kan bli et slit 😫 esksos, mellomaksling og giroverføringen er tatt vekk så er på god vei👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 Noget sjeldent å ha disse dekslene i tre er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 On 20.6.2018 at 18.11, kjelljakob97 skrev: Stor obc på plass Hva hadde du før? Hva måtte til for å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå