kjelljakob97 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 2 minutter siden, danskiii skrev: Noget sjeldent å ha disse dekslene i tre er det ikke? Jo er ikke hver dag man ser sånt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 2 minutter siden, danskiii skrev: Hva hadde du før? Hva måtte til for å bytte? Hadde kun klokke og temperatur, fant en diy tråd på nett som viste greit hvor jeg legger opp ledningene til den andre kontakten. Hadde 1 kontakt før men måtte legge opp enda en til den store danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 5 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Hadde kun klokke og temperatur, fant en diy tråd på nett som viste greit hvor jeg legger opp ledningene til den andre kontakten. Hadde 1 kontakt før men måtte legge opp enda en til den store Deler du link til hvor du fant den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 6 minutter siden, danskiii skrev: Deler du link til hvor du fant den? Her har du bilde av et greit diagram, og her er link: https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1062154-Ultimate-DIY-for-18-Button-OBC-Upgrade-from-7-or-11-Button-OBC-Made-Easy-w-Pictures! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 Da var dritt kassen ute etter en knekt bolt og en runnet 😂 og helsike til olje søl hver gang man tipper kassen 🙄 menmen, ny dag imorgen😄 da er det på med svinghjul og clutch osv, resten nå er kose jobb 😄 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 Sitter nå og har meg en pause mens jeg venter på hjelp. Gjenstår å legge opp clutch linjer og hive på plass kassen 😄 litt bilder av det jeg har gjort idag bimmerfun reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 (endret) Kommet litt lengre idag! Fått på plass girkassen, lagt opp clutch linjen til slavesylinder og ferdig montert pedalene. Meen... gir overføringen var jo for lang 🙄 så må få fatt i en ny der 😑 fikk høre at det skulle passe over fra 316 men det gjorde det altså ikke.. fikk også montert begge bremseslangene bak, så kun ene foringen igjen nå så er den EU godkjent 😄😄 Endret August 29, 2018 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 30, 2018 Forfatter Share Skrevet August 30, 2018 (endret) Nesten i mål nå! Pumpet opp clutchen så den er good, mellomaksling er på. Men har fått feil giroverføring IGJEN😑 så må få fatt i enda en. Bilen er nå kodet om til manuell og startet med engang uten ulyder fra clutch og girkasse😄 Endret August 30, 2018 av kjelljakob97 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 Da var bilen ute av garasjen og går som en kule! Sveiset opp en giroverføring da det var umulig å få tak i en riktig i Bergen, men sveiset den selvfølgelig litt for kort, men fikk den i revers/1/3 og 5 gir så kjørte den hjem til mine foreldre. Har ikke fått tatt noen bilder, kun en film men vet ikke om dere får sett den 😕 ingen ulyder, alt er meget tight og fint, og merket stort at bilen dro myye bedre 😄 315F3389-77AB-46AC-93A6-93E9A43CEFD0.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 Ble faktisk kjøpt inn ny bil til damen idag og 😄 en 2004 120d 163hk, fantastisk god å kjøre med nye m-sport dempere hele veien 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet September 6, 2018 Forfatter Share Skrevet September 6, 2018 Digg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 Grattis kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Lite som skjer her, bilen fungerer knirke fritt etter den fikk manuell gir snart vinterlagring nå har solgt e39en og kjøpt meg en billig vinterbil ble en 2005 316i som fungerer helt topp og fikk den til en meget hyggelig pris 👍 Tommy H og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Desember 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2018 Bilen har stått vinterlagret en stund nå, måtte flytte den ut på tørre og fine veier til mine foreldre for å lagre den der. Da prøvde jeg bbs rk felgene mine på den😄 Må si at den kledde de utrolig godt, men med E39 imress (et13) og 225/40 dekk så tok de jo godt ani. Så planen blir å bestille 205/35 dekk og eventuelt noe camber plater osv for å få de til å passe🤔 BjornarHS, Marius2002 og bimmerfun reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 20, 2018 Share Skrevet Desember 20, 2018 E36 kler BBS RK utrolig bra, gleder meg til å få på mine også når de er restaurert! 😀 Har du 10"bak og 8.5 foran? Eller 8.5 rundt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå