papertiger Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 De der satt som et skudd! Litt av en forvandling denne har gått gjennom i ditt korte eierskap - imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 Takk for det, hyggelig å høre! ___________________________________________________________________________ Var oppe og demonterte litt småting fra E39-delebilen og kom på at jeg kunne trengt et par ting til 330'n samtidig. Først opp var venstre sidespeil som hadde veldig mye sånn væskelekk i seg og så generelt fæl ut. Plukket et fra E39'en som ikke var perfekt, men i allefall mye bedre. Etter vs. før: Også synes jeg skiltholderne som sto på 330 var ganske stygge, så monterte heller på et par Bavaria-holdere fra E39'en. Foran: Og bak: Små detaljer som utgjør stor forskjell i mine øyne BjornarHS og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Bra jobbet 👍 Artig å følge med her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Strøkent!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 Mange takk, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Er jo nesten synd å selge den! Men målet helliggjør middelet! Dette blir bra! BTW: er muligens interessert i motordeklsene du la på Finn.no. De passer M52? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 Haha, nesten, men blir noe bedre etterhvert Det er jeg ikke helt sikker på.. Du må gjerne komme og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Ja veldig bra jobba!! bare håpe den får en bedre skjebne enn den forrige e46en etter du solgte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 Takktakk! Uff, ja, den endte vel som delebil etter hva jeg hørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Fortsetter denne tråden i min nye garasjetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 On 3.7.2017 at 1.44, Gabz skrev: Takktakk! Uff, ja, den endte vel som delebil etter hva jeg hørte? Så ille? hørte kun det ble solgt masse deler av den, men trodde den fortsatt var i daglig drift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Jeg har ingen aning, hørte bare fra en kompis at eieren solgte deler fra den i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå