Gå til innhold

Lydsystemer i F30/F31


Anbefalte innlegg

Hva slags originale muligheter har man i denne bilen?

Er det standard, hifi og H/K?

Hvor mange høyttalere er det per pakke her og hvor er dem lokalisert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de tre ja.
H/K er tilsvarende bildet under, 16 høyttalere.
5935e84bdf730_16Speaker.jpg.3a948e06a9996a60c7aa6605c35a6d51.jpg

HiFi har 9 høyttalere ettersom jeg skjønner. Kun to mellomtoner baki og kun mellomtone i dashen --> 16-7=9.

Standard-anlegget ville jeg ikke vurdert engang ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hifi Professional i e90 er i bunn og grunn samme anlegg som Harman/Kardon i F-biler. Man fikk faktisk Harman/Kardon-anlegget i e9x i slutten også (dette overtok for Hifi Professional).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.6.2017 at 11.05, awt skrev:

Hifi Professional i e90 er i bunn og grunn samme anlegg som Harman/Kardon i F-biler. Man fikk faktisk Harman/Kardon-anlegget i e9x i slutten også (dette overtok for Hifi Professional).

Ok, enten er det feil eller så husker jeg ikke hva jeg hadde. Jeg hadde subber under setene men ikke H/K, og ikke Prologic7-surroundopplegget, og det fantes en hifi som var høyere enn den jeg hadde. Og det var vesentlig dårligere enn H/K-anlegget som er min F30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ESER skrev:

Overraskende mange som ikke har kostet på seg de 4000,- for HIFI pakka.. :oops:

Det er kjipt å lete etter brukt bmw, det er så mange valgmuligheter når man spekker ekstrautstyr og det er så mye rare folk som velger bort utstyr alle skjønner at man må ha og synes sennepsgule skinnseter er fint osv. Gjør det veldig slitsomt å kjøpe brukt. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, macrorain skrev:

Det er kjipt å lete etter brukt bmw, det er så mange valgmuligheter når man spekker ekstrautstyr og det er så mye rare folk som velger bort utstyr alle skjønner at man må ha og synes sennepsgule skinnseter er fint osv. Gjør det veldig slitsomt å kjøpe brukt. 😄

Hehe, agree. Når det er sagt så er det fantastisk å kunne ha mulighet til å finne ut utstyret på en enkel måte med vin decoder. Har sett litt på Audi A4 også (host) og der er det jo helt håpløst i forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ESER skrev:

Hehe, agree. Når det er sagt så er det fantastisk å kunne ha mulighet til å finne ut utstyret på en enkel måte med vin decoder. Har sett litt på Audi A4 også (host) og der er det jo helt håpløst i forhold. 

Hah, det visste jeg ikke om engang, men testet det på bilen min nå, det var jo veldig smidig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...