HPVL Skrevet Juli 16, 2017 Share Skrevet Juli 16, 2017 Bilen begynner å komme seg nå! Ble sprek med leppa Angående passformen så er det ofte sånn med uoriginale deler dessverre, krever litt tilpasning. Uy91 og Chip reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2017 Share Skrevet Juli 16, 2017 Nice! Uy91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 Da har det kommet noe jeg har ventet på en stund nå! Monteres på onsdag 😁 Chip, danskiii og lagunilla reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 23 hours ago, HPVL said: Bilen begynner å komme seg nå! Ble sprek med leppa Angående passformen så er det ofte sånn med uoriginale deler dessverre, krever litt tilpasning. Kommer seg ganske bra nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 22 hours ago, Gabz said: Nice! Takk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Kjempefin bil! Ble tøft med frontleppa Uy91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2017 11 hours ago, Fahad said: Kjempefin bil! Ble tøft med frontleppa Takk, Fahad! Kjempefin din også 😉 Kledde frontleppen bra 😁 Fahad og Chip reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2017 Da har jeg og @HPVL montert på Injen luftinntak! Lyden ble sykt bra og jeg er kjempe fornøyd Neste prosjekt blir nok å vaske motorrommet 😂 IMG_7877.MOV IMG_7878.MOV danskiii, Runey, Chip og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet August 21, 2017 Forfatter Share Skrevet August 21, 2017 Da kommer jeg endelig med en oppdatering! God stund siden sist. Bestilte anlegget Armytrix med valvetronic som gjør at jeg kan styre "flapsa" med en kontroll eller app av eget ønske. Ventet i 2 mnd før det ble levert og montert på bilen, ble 100 telefoner til verkstedet og leverandøren da noe alltid gikk galt og servicen fra verkstedet rett og slett var for dårlig (anbefales ikke). Fahad, Knoett, Chip og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 (endret) Drøyt, har sett endel på de Armytrix-anleggene, de virker ganske sinnsyke. Er det hele veien med ny downpipe også? Hva kom herligheten på, og hvordan er lyden? Burde kanskje hatt et lite lydklipp med og uten flapps? EDIT: Også litt nysgjerrig på hva de kålet sånn med under montering på verkstedet? Et eksosanlegg som er laget til bilen bør vel være rimelig rett frem? Endret August 22, 2017 av macrorain Ron Jeremy, Uy91, Chip og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 10 hours ago, macrorain said: Drøyt, har sett endel på de Armytrix-anleggene, de virker ganske sinnsyke. Er det hele veien med ny downpipe også? Hva kom herligheten på, og hvordan er lyden? Burde kanskje hatt et lite lydklipp med og uten flapps? EDIT: Også litt nysgjerrig på hva de kålet sånn med under montering på verkstedet? Et eksosanlegg som er laget til bilen bør vel være rimelig rett frem? Ja, hele veien med ny downpipe. Lyden er jeg ganske fornøyd med, hadde jo M-Performance eksos (som jeg selger) som lagde mye lyd fra før av. Fordelen er at jeg kan bruke kontrollen min eller appen til å åpne/lukke spjeldene. Når den er lukket så er den helt stille og det er veldig komfortabelt om jeg har noen på som ikke er like interessert i bil og lyd som jeg er. Kan få til et lydklipp, men lyden er betydelig dårligere på video enn i virkeligheten. Prisen på anlegget kom på 42.500,- og da var monteringen inkludert, så kostet noen kr 😂. Verkstedet som ble brukt byttet lokaler og de sleit med å få inn bukken osv osv. Fikk tilsendt feil downpipe som var til et eldre anlegg og ikke passet med det nye. Hadde bilen i ca 2-2 1/2 uker på verkstedet og det syntes jeg er i overkant mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 Det var ikke gratis nei. Kjedelig med langt verkstedbesøk, men bra alt er på plass nå da. Veldig praktisk med sånn spjeld ja, kunne tenkt meg det selv. Uy91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 Gromt Venter spent på lydklipp! Uy91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 (endret) 12 hours ago, macrorain said: Det var ikke gratis nei. Kjedelig med langt verkstedbesøk, men bra alt er på plass nå da. Veldig praktisk med sånn spjeld ja, kunne tenkt meg det selv. Njaaa, ikke alt er på plass enda. Når jeg kaldstarter bilen så merker jeg at eksosen slår opp i bilen, så det må de fikse på + endestussene må litt lenger inn. Endret August 23, 2017 av Uy91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 49 minutes ago, Gabz said: Gromt Venter spent på lydklipp! Skal se om jeg får det til i morgen om været tillater det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå