oledra Skrevet Juli 8, 2017 Share Skrevet Juli 8, 2017 Da jeg ser at den andre tråden mest blir om dei andre e34`ene jeg har velger jeg å lage ei ny side. Har ein svensk 540ia som jeg kjøpte i nærheten av Trondheim i 2009. Denne var momset inn som delebil. Avgiftene på denne var da ca 120000.(har heldigvis blitt andre regler) Tror jeg nå kan komme unna med ca 40000. Har ikke sjekka i det siste. Denne har stått på lager men er jevnlig ut en tur på prøveskilt.Bilen slik den var da jeg hentet den.(var med alle deler untatt støtdempere og fjærer bak) Bilen slik den er i dag Flott lyst interiør, med det meste elektrisk. Har lenge vert på jakt etter en manuell 6 trinns kasse til denne, og nå kjøpte jeg en hel bil. Denne har sperrediff, chippet motor ca 300hk og rett kasse. Tenkte å ha på orginale mørke hella frontlykter. litt usikker på blinkers om det passer med Orange. Fått på orginale mørke Hella baklykter. Synest dei passa til vindua i bilen. Har i dag montert svart plate mellom lykter. Håper på bra veir i morgen og klargjering til Rudskogen på Fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2017 Regnveir men har fått halve bilen inn i garasjen og fått på lyktene, litt i tvil om Orange blinkers eller dei som jeg har på. Har fått polert alt foran bakruta også. Får ta resten når det blir opphold. Bols'n og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Morro med flere e34 prosjekter følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 Liten tur til Rudskogen på e30meet. S. Gunstad og Bols'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Det var du som hadde denne ja :). Var borte å så,på den og den så meget pen ut . Fine bilder du har tatt av alle e34ene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Flott å se du velger å ikke bruke som delebil men å få skilter på denne! Ser helt fantastisk ut innvendig! Drømmeinteriør det der. Følger med videre! Blir spennende å se utviklingen videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Pent Stemmer for oransje blinkers på den andre E34'a Følger med videre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 Trur delebilen får leve!!! Er for artig å kjøre til å bli donor. Har starta å samle inn deler til ombygging av svensken. Kjøpt 6trinns manuell orginalkasse til m60b40. Kjøpte den frå Stig på forumet her. Gler meg til å hente denne i morgen, ligg på Bring i Ålesund. Har også kjøpt clutsh svinghjul og trykkplate fra en hyggelig kar fra Skogsvåg. Svinghjul skal vere fra v12 er det m70 dei motorane heiter? Denne ligg ogå klar til henting på posten. Blir då å bruke motoren som står i bilen gått 200000km Har ein alpina sperrediff liggande frå ein 735, veit ikkje heilt om denne passer men er i alle fall rett dimmensjon på stikkakslinger. Jakten fortsetter etter mellomaksling som passer til manuell. Importere og ombygging til sommeren liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå