Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skrev jo Awt at det var en forsterker til "752 BMW Individual High End høyttalersystem". ;)

Awt: Jeg leste i en retrofit-guide for CIC idrive at det var noe issues med "676 HiFi speaker system"-pakka og at man måtte koble om noe (fant ikke igjen linken nå) ifm. CIC oppgradering, men at dette ikke gjaldt for 677 Logic 7-pakka. Vet du om det er noen utfordringer med 752 BMW Individual High End HIFI'en og CIC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i tillegg betalte jeg en del mindre enn den der koster. :)

Ja, jeg har lest det samme flere steder, så det stemmer nok det. Jeg har ingen form for hifi utover det som er originalt, så jeg har aldri satt meg noe voldsomt inn i dette dessverre. Uansett så er High End-systemet ganske likt så Logic7, så jeg vil tro det er likt her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For biler som har 677 HiFi Logic7 så er det plug and play for oppgradering til 752 Individual High-end høytallersystem, så det bør ikke by på noen problemer for ettermontering av CIC. Det er riktig at 676 HiFi høytallersystem krever omgjøring av kabler og div.

Har du tenkt på "problematikken" med at Logic7 kommuniserer fibernett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det skal gå greit, om den blir montert. Er vanskelig å finne brukte høyttalere dessverre. Har funnet endel til e92, men de har et litt annet delenummer, så vet ikke helt om jeg tar sjansen på de. Nye blir det hakket for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e81 - litt grublerier

 

Jeg er på jobb for tiden (noe jeg har vært i snart tre uker), noe som medfører endel "vindusshopping", virkelig shopping og funderinger.

Jeg har litt småting som venter på meg til denne når jeg kommer hjem, men tenker også litt "videre".

Jeg hadde i utgangspunktet litt lyst på BMW Performance takvingen, muligens sammen med Performance-stripene langs siden og frontsplitterene (Performance-fangeren liker jeg ikke så godt, noe jeg nok er ganske så alene om :)). Vurderte dette endel frem og tilbake, og kom vel igrunn til at den originale aerodynamic-spoileren muligens hadde vært litt penere og mer linjelekker. Spesielt med tanke på motoriseringen.

BMW Performance:
bmw22-2.jpg

Aerodynamic:
image_41948_big.jpg

En annen faktor i dette er at jeg ble frastjålet spoiler og leppe fra e46-en, og siden Performance-vingen "skriker" litt, er jeg redd for at det lettere kan skje med denne enn med aerodnamic-spoileren.

Uansett, nå derimot er jeg litt tilbake til BMW Performance igjen, og er mer usikker enn noen gang.

Skal ikke være lett. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite som går rundt hjemme det? Har sett den litt, og den ser igrunn ganske tøff ut.

Joda, men av og til må man jo dessverre over broa også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...