Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Fyyflate for en bil! #speachless

Rå farge og digg interiør :) hvor fikk du kjøpt de solskjermene til vinduene? Pris? Hvordan ser det ut fra utsiden, tenker da på om du ser alle de små hullene fra utsiden? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Til trådstarter; fikser du biler for andre også?

 

Jeg har en 1-serie jeg gjerne vil ettermontere en ting og to på, men jeg er helt på bærtur når det gjelder å fikse slikt selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ok :)

 

Nå vet ikke jeg hvor mye arbeid noe av dette er, men jeg kunne tenkt meg å ettermontere multifunksjonsratt (har et vanlig m-sport ratt per i dag) og i tillegg ettermontere pdc bak, dersom det er mulig vel og merke :)

 

Er dette noe du kanskje kunne vært behjelpelig med? Mot betaling selfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler skal la seg gjøre relativt "greit", men litt arbeid er det jo. Jeg vil ikke gi noe endelig "ja" før jeg har sjekket opp i hva som trengs og litt slikt riktignok. PDC krever egentlig ny fanger med hull for sensorene også, men det er forsåvidt mulig å bore opp hullene uten at jeg vet hvor vellykket det vil bli. Nå vet jeg ikke hvor du holder til heller, så det er jo også en faktor. :)

 

Edit: om noen andre skulle lese dette så er det kun om man har M-tech- eller Aerodynamic-fanger man må bytte fanger, da standardfangerene har sensorene i en list som enkelt kan byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har vel egentlig belaget meg på å måtte kjøpe ny fanger dersom jeg skal bytte til pdc, det er vel sikkert det som blir penest :) Gi meg en lyd når du har sjekket litt opp. Jeg holder til på Haugalandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fin høyde på den nå jeg :)

 

Jeg håper jeg ender opp med samme konklusjon selv, men for tiden kunne jeg gjerne tenkt den litt lavere. :) Får se hva jeg ender opp med, tok jo bare to år før jeg monterte disse fjærene. :D

 

Småsexy! Liker hjula dine, det er vel Hartge Classic I/II? Lurer på om det blir Classic 2 eller BC Forged HB05 i Brushed Black :)

 

Felgene heter Hartge Classic II ja. Ingen av de felgene du nevner vil bli direkte "feil". :)

 

Fyyflate for en bil! #speachless

Rå farge og digg interiør :) hvor fikk du kjøpt de solskjermene til vinduene? Pris? Hvordan ser det ut fra utsiden, tenker da på om du ser alle de små hullene fra utsiden? :D

 

Jeg kjøpte de fra eBay(.co.uk), men man får slike originalt fra BMW også. Jeg mener på at de kostet en tusenlapp eller to, men er langt fra sikker. Utenifra ser det egentlig ut som ganske mørk soting, men det hjelper nok på at rutene er fabrikksotet fra før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bilder enda dessverre, men tok et rasteplass-bilde i dag av skitten bil (på bakskjermen er det en kombinasjon av skitt, fuktighet og refleksjon av himmelen om noen skulle lure) og med fast & furious-spoileren på plass.

 

IMG_6253_zpsedef43b7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt mobilbilde med felgene på plass på 1-serien. Skal prøve å få tatt noen bedre en eller annen dag.

 

I følge annonsen skulle felgene være ET43, men de viste seg å være ET40. Bak er det påmontert 7mm spacere, så der er det i praksis ET33. Alle felgene er 18x8,5 med 225-dekk.

 

IMG_3829_zps59b6005f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...