Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

utrolig fin bil og farge! hvordan er denne med tanke på bensin forbruk? :)

 

Takk. :) Den ligger vel på rundt 0,8-0,9, avhenger naturligvis av hvor og hvordan en kjører. Kunne jo gjerne vært mindre, men det pleier å gå endel uker mellom hver fylling, så er ikke så farlig.

 

fælt så sigen den var bak? Så nesten ut som om det var for lav profil på dekkene også... Men dette betyr bare at du må senke bilen masse :P

 

Ja, jeg ser det. Om det er måten den står på eller om det er kompressoren som ikke har fått pumpet seg opp vet jeg ikke, men den pleier å være jevnere enn det der.

 

Senkesett har jeg liggende, og der ser det ut til å ligge godt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Den ligger vel på rundt 0,8-0,9, avhenger naturligvis av hvor og hvordan en kjører. Kunne jo gjerne vært mindre, men det pleier å gå endel uker mellom hver fylling, så er ikke så farlig.

 

 

Ja, jeg ser det. Om det er måten den står på eller om det er kompressoren som ikke har fått pumpet seg opp vet jeg ikke, men den pleier å være jevnere enn det der.

 

Senkesett har jeg liggende, og der ser det ut til å ligge godt. :D

det er jo greit det! :) anbefaler og behold msport understell med H&R senkefjerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par AC Schnitzer-fjærer liggende, men er redd de senker litt lite igrunn. Frister endel å gå for H&R heller. Har det på 1-serien, og har ingenting vondt å si om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra. Definitiv de peneste orginal felgene som er levert til E6x :) Har hørt at BMW med luft bak ofte siger litt sammen hvis de står over litt lengre tid :) Senk er det bare å sette på, det tror jeg blir prikken over i'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra. Definitiv de peneste orginal felgene som er levert til E6x :) Har hørt at BMW med luft bak ofte siger litt sammen hvis de står over litt lengre tid :) Senk er det bare å sette på, det tror jeg blir prikken over i'en ;)

 

Jepp, helt enig. :D  Ja, den siger litt om den står. Har hatt den inne for å sjekke etter lekkasjer/feil også, men alt skal visstnok være iorden.

 

Ja, dette var nydelig! Hvor mye senker ACS settet du har liggende?

 

Jeg tror det er 35mm, og med tanke på at den er senket litt fra før er jeg redd det er hakket for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at den siger skal være normalt, sånn er det på helt nye F11 når de står for lenge. :)

Jeg tror som Saltkjelen skriver at det blir veldig bra med 35mm senk. Er vell ikke så vanskelig å montere bak? For å se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det enkleste hadde jo vært å montere de jeg har liggende. :) Får se hva det blir til..

 

Bak blir det "datasenking", så den er grei. Hadde justerbare stag liggende, men de er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden CIC-systemet mitt kom fra en bil som hadde Head up-display og automatisk bakluke lå dette inne i innstillingene i iDrive. Da jeg ikke (enda) har noen av delene har dette irritert meg litt.

Fikk endelig somlet meg til å kode CIC-en skikkelig i dag, så da forsvant det. :)

I samme slengen la jeg inn digitalt speedometer i kjørecomputeren, visning av viftehastighet når klimakontrollen står i auto (noe den aldri gjør...) og mulighet for å velge natt-modus på navigasjonen.

077cb555.jpg

 

 

Er det mulig å programmere CCC enheten til å vise hastighet også? Har hatt lyst på det lenge :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, helt enig. :D  Ja, den siger litt om den står. Har hatt den inne for å sjekke etter lekkasjer/feil også, men alt skal visstnok være iorden.

 

 

Jeg tror det er 35mm, og med tanke på at den er senket litt fra før er jeg redd det er hakket for lite.

 

Jeg hadde ACS fjærer på min 118d, å de senket også 35mm, men det er tatt ut fra std bil, så har du M-sport, slik jeg hadde, så senker de bare ca 15mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den skulle bare vært sprek når det kommer til det motormessige. :)

 

Det virker ikke som om du har problemer med å bruke penger på bilen heller, spesielt ikke om du tar selve bilen med i beregningen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...