bmwp0wer Skrevet Juli 19, 2017 Skrevet Juli 19, 2017 (endret) heisann siden jeg ser mange andre lager tråder fortiden prøver jeg å henge meg på 😅 e34n er egentli opp ordner i ivinter med ny lakk mye nye deler under. om e34n i første omgang kjøpte bilen av bestevenn min i 2012, ung og dom skrudde bilen i tusen deler å trudde jeg kunne gjøre alt, bilen vart så satt til siden, helt til 2015 begynte jeg igjen. Men da var alt anerledes bestmeg var jeg på att bilen skulle engang på veien, til slutt vart d 2017 å bilen kjørte faktisk for egen maskin å den var egentli slik som jeg ønsket. Specs: m52b28 m5 intriør m5 front side og bak gs coilovers oz futura hjul 9 og 11 brei planer vidre er motor bytte sveis rust Prøver å oppdatere her når noe blir gjort Endret Juli 19, 2017 av bmwp0wer Skare1, StigJ, oledra og 3 andre reagerte på dette 6
viggo E34 Skrevet Juli 20, 2017 Skrevet Juli 20, 2017 Arti med flere e34 tråder ser ut som du har gjort ett godt stykke arbeid Rått stuk på den å med di hjula i tellegg ser den rå ut følger med videre
Zeveren Skrevet Juli 21, 2017 Skrevet Juli 21, 2017 Utrolig vakker De felga passer E34 så skammelig godt synes jeg! Følger her!
sveigis Skrevet Juli 21, 2017 Skrevet Juli 21, 2017 Bra med flere e34 tråder :). Har sett denne på FB og det er en nydelig bil du har laget deg. Alt riktig her . PS ikke glem vekk tråden nå og følg den opp
opeth84 Skrevet Juli 23, 2017 Skrevet Juli 23, 2017 Så ut som en veldig flott bil! Hvilket interiør har du i bilen nå da? Lakkert bilen selv eller? Følger med videre!
Loefald Skrevet August 3, 2017 Skrevet August 3, 2017 Bli æn ækstra bulk i boksa kvar gång e sjer den her biln, Jakob!! Å tru du itj d e motivasjon for å fortsett på min!!😮✌🏻 Stå på gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå