Otis Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Ja, det vil jeg tro. Eller defekt kabel en plass om den har kommet i klem. Eller dårlig jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Det spørs om jeg bare må handle en ny og teste da, og kun teipe oppmot vinduet denne gangen istedenfor og lime fast Tips til antenne som er god? Finnes det ikke antenner som kan monteres feks. i bakfanger som på nyere z4 osv? Evt. i haifinnen? Vet ikke om jeg klarer leve med en antenne i frontruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 6-serie (både e- og f bruker samme antenne) har antennen i koffertlokket, så en slik kan være mulig. Ellers kan antenne fra både 1- og 3-serie cab være en mulighet. Z4 har jeg ikke sjekket, men det er nok en mulighet det også. 6-serie-antennene er ikke så dyre, men det finnes mange forskjellige, så man må sette seg litt inn i hva som er hva for å få riktig. Hadde en liggende tidligere som jeg skulle bruke i e61-en, men den ble solgt etter at jeg solgte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 Passer kontakt innpå kufatecen da? Og vil disse gi supert signal? Rart det ikke fåes kjøpt ettermarkedsantenner som er tiltenkt noe annet enn glassrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Det er ikke ledning på disse antennene, så du trenger en ledning med rett kontakt i begge ender. Husker ikke navnet hva disse heter, men er helt vanlige deler, og ikke noe spesialgreier mener jeg på. Kan være man må skjære vekk slike "spor" i kontakten eneste. Signalet vet jeg ikke hvordan blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2018 Ok, mulig jeg får spekulere litt i dette.. takk for tips vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 Kom over dette.. Men klarer ikke endre Band. Skal denne stå sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 Mener at min velger band 3+L av seg selv. Endret på det, men det skjedde ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 Min velger band L og det skjer ikke noe når jeg prøver og feks. Velge band 3+l Den står liksom låst på band L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 14, 2018 Share Skrevet Mai 14, 2018 Mulig at det var det min også gjorde. Husker tydeligvis ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gemrick Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 Litt tilbake til det initielle spørsmålet ditt, @Skulebollen, hvor tok du strøm fra? TCU'en? Har du et bilde av hvordan du koblet de to grå ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 Pin 17 skal være terminal 30. Pin 36 skal være jording. Dette er på TCU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå