Djwik Skrevet Desember 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2017 Den har soltak og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2017 Kan nevne at jeg har hatt litt liv i bilen med startgass Så bilen får ikke bensin har fått tak i en brukt bensin pumpe som jeg skal prøve å bytte i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2017 Som skrevet i går så fikk jeg tak i en bensin pumpe i går tok i dag å skiftet denne Men tok først å sugde ut den gamle svarte grumset av bensin fra tanken Og monterte nye pumpa og fylte på ny fersk bensin vrei om å bilen starta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 1, 2018 Share Skrevet Januar 1, 2018 Gøy Da gleder jeg meg til å se litt updates på interiøret og hvor stor forskjll der blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2018 (endret) Ja siden jeg ikke er en av de som ligger fylle syk i dag så tenkte jeg å prøve å vaske setene idag har det stortsett vert regnvær i hele dag men blei litt oppholdsvær nå i skumringen så blanda en halvflaske krystall i en 10 l bøtte er litt redd for at dette har godt igjennom skinnet slik at det aldri går helt bort Jeg støvsugde ikke først da jeg ikke gidder å stå ute å bråke Idag ser faktisk Ok ut etter noen runder med grønnsåpe å vann satte også i en fuktsluker sånn at det har en liten sjanse for å bli tørt og skinnpleie å interiør rens vil komme ved en senere anledning får litt hjelp av @Freakshow ang det siden han er flinkere enn meg på det der så får se hvordan det ser ut når det har fått tørket opp Endret Januar 1, 2018 av Djwik BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 1, 2018 Share Skrevet Januar 1, 2018 Fuktsluker er faktisk veldig greit. Har satt inn 2 sånne i bilen min mens den står lagret sånn at jeg unngår fukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Må følge med her, har glemt å lese en liten rens hjelper bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 Ja i dag har jeg fått god hjelp av @Freakshow til å få fjærnet 50 shades of green i 523n Fikk bort endel men desverre ikke alt dørpaneler og fremseter ble meget bra baksetet ser greit ut på avstand men fikk desverre ikke muggen ut av ryggen da det har satt seg permanent gulvteppet blir bra ved bruk av en rense maskin fikk bort verste grønska med turtle textile cleaner må bytte dashbord komplett da trekket der har løsnet i limet så det er som overkokt spaghetti tak trekket må jeg også bytte komplett med abc stolper å di andre tinga da det er for grønt prøve å se om jeg får tak i komplett svart eller så går det fint med grått og også besluttet å skifte baksetet da @Freakshow har det liggende Alle dørtrekka så slik ut men kom seg meget bra med vask Hele tak trekket har denne grønn fargen det gikk ikke bort Shattered og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Dette ble jo gørr fint Sånne jobber er jo så gøy synes jeg. Med rette produkter og litt innsats,løser det meste seg her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Deilig oppdatering Alltid tilfredsstillende med opprydningsjobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2018 20 minutter siden, sveigis skrev: Dette ble jo gørr fint Sånne jobber er jo så gøy synes jeg. Med rette produkter og litt innsats,løser det meste seg her . Joda det kommer seg veldig bra men desverre så får jeg ikke ut muggen av baksetet da dette har gått igjennom skinnet å ligger på innsiden å bobler å gror tak trekket har fått svart mugg så dette må ut og dashbord er jo helt kokt har hatt den i bukken å sjekket under bilen å funnet at bremse rør er gone bak og skiver,klosser,slanger og brekk også må byttes også fant jeg 1 arm i bakstillinga som var gåen også ser det ut som jeg må ta knirke fôringer bak da ene hjulet har fått litt mye camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2018 (endret) Er jo den tiden på året hvor det er bedritent kaldt å flate batterier i går fant e38en ut at lade det skulle den i hvertfall ikke mer å det fikk tydelig vis også 523n med seg så den slutta å lade den å hadde jo 1 dynamo liggende som funka så da blei den montert på e38en mens 523 får nøye seg med ny regulator når den tiden kommer Her er da dynamoen bytta Endret Januar 7, 2018 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 gode gud å mye bedre Interiøret ble etter jeg gikk over det xD hahaha er helt sykt xD skal gå opp i garasjen og finne fram bak setene til deg! så er det bare å komme å hente en dag du har tid ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2018 Ikke dårlig baksete i boks å Remy kommer med dashbord engang før nyttårsaften da går det opp i opp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 34 minutter siden, Djwik skrev: Ikke dårlig baksete i boks å Remy kommer med dashbord engang før nyttårsaften da går det opp i opp da haha fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå