sveigis Skrevet August 3 Skrevet August 3 Ingenting er som en tur med go’bilen rundt forbi 😊 Så Volvo museet var ikke noe ?Har alltid tenkt på og innom der når jeg er i Sverige .
*MrB* Skrevet August 3 Skrevet August 3 Volvomuseet gikk jeg rett forbi. Med unger på slep var det Liseberg som var målet.... Greit å høre at jeg ikke gikk glipp av allverden da. SAAB-museet kunne jeg tenkt meg å sett da. Har alltid vært svak for SAAB.
M-jakob Skrevet August 3 Forfatter Skrevet August 3 2 timer siden, sveigis skrev: Ingenting er som en tur med go’bilen rundt forbi 😊 Så Volvo museet var ikke noe ?Har alltid tenkt på og innom der når jeg er i Sverige . Nei Volvo museet var mer et opplevelse senter for hele familien. Så sikkert fint med små barn som kan fly rundt å leke men for meg som er autofil var det skuffende.
M-jakob Skrevet August 3 Forfatter Skrevet August 3 1 time siden, *MrB* skrev: Volvomuseet gikk jeg rett forbi. Med unger på slep var det Liseberg som var målet.... Greit å høre at jeg ikke gikk glipp av allverden da. SAAB-museet kunne jeg tenkt meg å sett da. Har alltid vært svak for SAAB. Ja enig med deg. Dumt de gikk konkurs. Likte de turbo bilene de hadde. Husker når 9000 kom. Syntes de var råtøffe i sort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå