Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, turbojugen skrev:

Ligna på dine ja, men disse er 18x8,5 og 18x10 :)

Var det jeg regna med, 18 sitte bedre på E46 vil jeg tørre å påstå :)

Skrevet
6 minutter siden, Sndvik skrev:

Var det jeg regna med, 18 sitte bedre på E46 vil jeg tørre å påstå :)

Syns det ja :) plana er å ha acs hjula fra 530n på 330n da, så blir å bygge om de i vinter :) må ha bakhjula et hakk smalere 😅

Skrevet

Kom pakke i posten idag! Nye bremser foran, samt litt ekstra farge til skinnet :D få farga opp framsetene så blir interiøret strøkent! Noen som har erfaring med mtec bremser?

CD5AF83C-5BC8-44AC-801F-40BEA5CAAF26.jpeg

Skrevet
6 minutter siden, turbojugen skrev:

Kom pakke i posten idag! Nye bremser foran, samt litt ekstra farge til skinnet :D få farga opp framsetene så blir interiøret strøkent! Noen som har erfaring med mtec bremser?

Har hatt mtec på 2 biler nå. Helt kurant bremseskiver. Anbefales å bestille zink coating på disse når man handler fra de for å slippe å få sjenerende rust på hele delen hvor felgen henger innpå og rundt.

Skrevet
10 minutter siden, Tollefsen skrev:

Har hatt mtec på 2 biler nå. Helt kurant bremseskiver. Anbefales å bestille zink coating på disse når man handler fra de for å slippe å få sjenerende rust på hele delen hvor felgen henger innpå og rundt.

Ja, tenkte og eventuelt lakke de selv med noe ruststoppende for et finere resultat :) tror jeg må bestille slike bak og

Skrevet

Kjører med mtec bremser på transporteren. Meget fornøyd med de. Merker litt "dirring" i pedalen ved forsiktige nedbremsinger fra høye hastigheter, men det er nok pga slissing/blindborring. Jeg bestilte de med coating og angrer ikke :)

Skrevet
1 time siden, HalvorK skrev:

TKjører med mtec bremser på transporteren. Meget fornøyd med de. Merker litt "dirring" i pedalen ved forsiktige nedbremsinger fra høye hastigheter, men det er nok pga slissing/blindborring. Jeg bestilte de med coating og angrer ikke :)

Men nå kjører jeg sjeldent i høye hastigheter :^o skal bestille med coating til bakbremsene tenker jeg:)

Skrevet
3 timer siden, turbojugen skrev:

Imola red? Hvor handla du fargen fra? Sku hatt til mitt interiør og.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...