Gå til innhold

ehaugsnes' e46 330cd


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, bimmerfun skrev:

Tenker mtech2 , uten noe lippe :)

 

Her er en med e46 mtech med csl front, dog en form for innstøpt lippe

https://www.finn.no/101654822

Det er CSL leppa. Siden Erlend skal ha luft på bilen tror jeg CSL fanger med leppe hadde sittet som ett skudd air'd out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, turbojugen skrev:

Kom pakke i posten idag! Nye bremser foran, samt litt ekstra farge til skinnet :D få farga opp framsetene så blir interiøret strøkent! Noen som har erfaring med mtec bremser?

CD5AF83C-5BC8-44AC-801F-40BEA5CAAF26.jpeg

Har hatt mtec på 2 biler nå. Helt kurant bremseskiver. Anbefales å bestille zink coating på disse når man handler fra de for å slippe å få sjenerende rust på hele delen hvor felgen henger innpå og rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tollefsen skrev:

Har hatt mtec på 2 biler nå. Helt kurant bremseskiver. Anbefales å bestille zink coating på disse når man handler fra de for å slippe å få sjenerende rust på hele delen hvor felgen henger innpå og rundt.

Ja, tenkte og eventuelt lakke de selv med noe ruststoppende for et finere resultat :) tror jeg må bestille slike bak og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med mtec bremser på transporteren. Meget fornøyd med de. Merker litt "dirring" i pedalen ved forsiktige nedbremsinger fra høye hastigheter, men det er nok pga slissing/blindborring. Jeg bestilte de med coating og angrer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HalvorK skrev:

TKjører med mtec bremser på transporteren. Meget fornøyd med de. Merker litt "dirring" i pedalen ved forsiktige nedbremsinger fra høye hastigheter, men det er nok pga slissing/blindborring. Jeg bestilte de med coating og angrer ikke :)

Men nå kjører jeg sjeldent i høye hastigheter :^o skal bestille med coating til bakbremsene tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, turbojugen skrev:

Kom pakke i posten idag! Nye bremser foran, samt litt ekstra farge til skinnet :D få farga opp framsetene så blir interiøret strøkent! Noen som har erfaring med mtec bremser?

CD5AF83C-5BC8-44AC-801F-40BEA5CAAF26.jpeg

Imola red? Hvor handla du fargen fra? Sku hatt til mitt interiør og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...