fxslin Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 18 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Da var bilen solgt. Vet nesten ikke om jeg skal gratulere eller kondolere:-) men velger gratulerer! Så satser vi på å se deg i en E[34]6 neste år igjen!!! Så får du være med kjøre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 4, 2018 Forfatter Share Skrevet September 4, 2018 1 time siden, fxslin skrev: Vet nesten ikke om jeg skal gratulere eller kondolere:-) men velger gratulerer! Så satser vi på å se deg i en E[34]6 neste år igjen!!! Så får du være med kjøre litt Ble nesten frelst da jeg så alle som kjørte på bane. Den knivinga og fightinga samt den praten som var etter endt hit, virka veldig appelerende. Kanskje best mtp lappen og. Avhengig av den i jobbsammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 Gratulerer r med salg og håper fremdeles du er med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 4, 2018 Forfatter Share Skrevet September 4, 2018 Jeg er med vet du Jan. Forumet kommer jeg fortsatt til å være med på. Blir sikkert litt mindre fremover med flytting og sette istand leiligheten men det tror jeg blir litt deilig. Er ikke alltid like bra å "henge" inne på bimmers døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå