AJ82 Skrevet November 21, 2017 Forfatter Share Skrevet November 21, 2017 (endret) Mulig jeg bytter olje på kassa også da. Liker å ha ting i orden og pleier egentlig å bytte alt flytende på bilen når jeg kjøper ny. Har en tendens til å bytte bil ofte også og greit å vite at alt er på stell ved et evt salg. Men kan det stemme at et nytt filter ligger på rundt 3000,-? A.J. Endret November 21, 2017 av AJ82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 21, 2017 Share Skrevet November 21, 2017 3000kr er vel bunnpanne med filter?Filteret I originale bunnpannen er ikke til å bytte så vidt jeg vet. Stilig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 21, 2017 Share Skrevet November 21, 2017 (endret) Kan stemme det om filteret er integrert i bunnpanna. Tror vårt kosta 2200 eller noe i den duren til E91’en. Endret November 21, 2017 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 Tiltres, jeg bytta olje på kassa i dag og det ble da nevnt at bunnpanne med filter lå på rundt 2 500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 23, 2017 Forfatter Share Skrevet November 23, 2017 (endret) Det stemmer nok at filter er integrert. Vurderer å ta en telefon til GS og spørre hva de skal ha for hele jobben. Greit å ha papirer på det. A.J. Endret November 23, 2017 av AJ82 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 23, 2017 Forfatter Share Skrevet November 23, 2017 (endret) Hva tenker forresten folket om foliering av speilhus i sort blank? Lurer på å gjøre dette samtidig med foliering av krom i front. A.J. Endret November 23, 2017 av AJ82 fupsaker og Thorsteinn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 3 timer siden, AJ82 skrev: Hva tenker forresten folket om foliering av speilhus i sort blank? Lurer på å gjøre dette samtidig med foliering av krom i front. A.J. Jeg synes ikke det er spesielt pent med hele speilet i sort - synes fargene på speilene skaper en illusjon av økt bredde, og det liker i alle fall jeg awt og AJ82 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 La Alpinaen være som den er og la den være i fred 😂 synes den er nydelig som den er! fupsaker og AJ82 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 24, 2017 Forfatter Share Skrevet November 24, 2017 Da ble det bestilt ny høytrykk idag. Gikk på en Black Friday smell og kjøpte en Kranzle 2160 sammen med litt annet morro Tror det blir veldig bra. Utrolig lei av plastikkslangen på min "gamle" Karcher K5. A.J. Poppy, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 24, 2017 Share Skrevet November 24, 2017 (endret) Utrolig hvor mye kjekkere det blir å vaske bil med skikkelig HT-spyler, men like utrolig hvor stort irritasjonsmoment det kan bli uten skikkelig HT-spyler! Bytta ut plastslangen på min Nilfisk med en skikkelig armert slange i sommer - stor stor forbedring:) Endret November 24, 2017 av papertiger AJ82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 24, 2017 Forfatter Share Skrevet November 24, 2017 1 time siden, papertiger skrev: Utrolig hvor mye kjekkere det blir å vaske bil med skikkelig HT-spyler, men like utrolig hvor stort irritasjonsmoment det kan bli uten skikkelig HT-spyler! Bytta ut plastslangen på min Nilfisk med en skikkelig armert slange i sommer - stor stor forbedring:) Ja, de stive plastikkslangene er noe herk. Skal vaske hus og tak til våren også, så da blir det deilig med 15 meter fiberslange. Har siklet en stund på Kranzle og bra tilbud idag så da var det bare å slå til. Kjøpte en såkalt swivel også. Da skal alltid slange henge rett. Blir nok bare kos nå. A.J. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 Utrolig dårlige bilder, men tok bare et par kjappe mens jeg holdt på. Viktig å holde bilen ren og fin innvendig også. Her går det i Colourlock mild rens og Shield. Skinnet er foreløpig såpass strøkent og inntakt at det ikke er noe vits å bruke protector enda. A.J. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Bra interiørjobb 👌🏻 Den ht spylern så veldig bra ut! Er det med varmtvann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 31 minutter siden, Gorg skrev: Bra interiørjobb 👌🏻 Den ht spylern så veldig bra ut! Er det med varmtvann? Er nok ikke varmtvann. Det ble for dyrt, men Kranzle får utrolig mye skryt så håper det blir bra A.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2018 Har visst glemt å legge ut utstyrsliste, så her kommer den. Er også på tide med en ny runde voks, så håper å få tatt dette i helga sammen med en mild rens av seter og påføring av shield Ellers går bilen som en klokke og har ingenting å sette fingeren på. Tror denne kommer til å gjøre meg kresen når det gjelder valg av neste bil igjen.... Utstyr: 163 BMW Diesel with Blue Performance2TB Sportsautomat girkasse2VB Dekktrykksvarsling2VF Adaptivt M-understell2VL Variabel sportsstyring249 Multifunksjonsratt255 Sportsratt i skinn3AA Sorte takrails3AC EL-utfellbart hengerfeste3AG Ryggekamera320 Bortfall av typebetegnelse322 Keyless GO, Nøkkelfri adgang.4AE Skyvbart armlene foranXEZ Alpina interiørlister sort piaonolakk402 Panoramasoltak i glass420 Solbeskyttende vinduer423 Gulvmatter i velour431 Innv.speil aut.blendbart459 Helelektriske seter foran m/memory465 Gjennomlastningssystem481 Sportsseter foran488 Korsryggstøtte framseter493 Oppbevaringspakke494 Varmeseter foran496 Varmeseter bak5AC Fjernlysassistent5DA Passasjer airbag de-aktiverbar5DC Nedfellbare nakkestøtter bak502 Lyktespyleranlegg508 Parkeringssensorer F+B521 Regnsensor522 Xenon524 Adaptive hovedlys534 Klimaautomatikk544 Cruisekontroll m/bremsefunksjon563 Lyspakke575 Ekstra 12V-uttak6AC Intelligent emergency call6AE Teleservices6AK Connecteddrive services6AM Real time traffic information6AN Concierge services6AP Remote services6FV Online entertainment6NS Komforttelefon for smartphone6WA Kombiinstrument med utvidet omfang609 Navigasjon Professional654 DAB688 Harman/kardon Surround Sound System7VB Komfortpakke7XP Navigasjonspakke connecteddrive760 Individual høyglans shadowline775 Individual sort taktrekk8TH Speed limit infoFølgende oppgraderinger er utført av ALPINA fra fabrikk;-Motor-Akrapovic eksos for Alpina.-Styring-Understell-Bremser -Girkasse -Aerodynamikk-20" Alpina Classic felger - Div. interiør detaljer fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå