liffi Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 (endret) Godt å høre gikk over bilen litt i stad. Er noen små strømtyver å tull ( som kjøper er informert om ) så speedo begynte å tulle, har kun km/t å lys 🤔 el vindu funker heller ikke mer. Sto PPPP på obc men dette er nå plutselig borte. Snåle greier. Typisk sånt dkal skje når man skal selge ting.. Endret Februar 20, 2018 av liffi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Å i dag før ny eier kom skulle jeg flytte bilen å da ville den ikke fyre så begynte det og ryke kraftig. Fant et kabelbrudd som da smeltet ymse ledninger! Flott... hatt greit uflaks disse dagene med denne bilen nå fikk surret det sammen så den gikk igjen, men er noe muffens her, så nye eier har litt og styre med, men fikk nå en fin pris synes jeg, å han virket fornøyd og hadde planer om og få en fin bil ut av dette. Gleder meg til å se den ferdig å håper nye eier lager en ny tråd på bimmers ✔️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 21, 2018 Share Skrevet Februar 21, 2018 Shit! Typisk dette når man skal selge bil... Jaja full fokus på M5 nå! Har satt av tid for besøk i mai, reservert møterom og akvariepass! Få gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 21, 2018 Share Skrevet Februar 21, 2018 Bilen er forbanna på deg 😂 Synes du lar den gå for lut og kaldt vann 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Ja det er så typisk! Slår aldri feil eller vettu. Kan ikke huske sist bilsalg som gikl uten at noe dukket opp🤔 ja nå blir det delekjøp og rep på M5 💸 ja Tore, er det jeg også trur, hehe Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Februar 21, 2018 Share Skrevet Februar 21, 2018 Gratulerer med salg. Har kost meg med å lese og følge med i tråden din om 540en. Håper på gode oppdateringer om m5en. Hadde det samme med motorledningsnettet til 540en min, brente ledninger rundt jording til startmotoren helt bak til torpedoveggen der den er skrudd fast. Tynn ledning, Brente i tilleg startsperre så var et H å finne feilen. Det jeg gjorde feil var å dra starteren med lite strømm på batteri. Lite strømm, høg spenning. eller noe sånnt. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Hyggelig folk setter pris på oppdateringer skal ta bimmers godt i bruk når jeg begynner på M5’n. Hvem jordkabel som brant her er usikkert da alt funket når jeg tok den bort også ( mulig den får jord et annet sted ) Her er batteri nytt så start har ikke vært no problem ellers, men det rabblet jo for bilen i dag så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 Da var bilen komt heim til meg og er alreede satt inn i et varmt lokal å klar for å begynne:) bilen ska få god del kjærlighet så her skal det bli en nydelig daytona bil 😁 ska lage en bimmers tråd så bare te å følge med den Bimmerlorris, liffi, Weltzin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 Legg ut link til tråden din her når du begynner. Sikkert fler som vill følge denne videre å jeg gleder meg til å se den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 Ja, legg inn link her, @Børvis I tilfelle nåken søke opp bilen om eit par år so finne dei ein del historikk her og i tråden din liffi, Børvis og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 Da er bimmers tråd laget , å prøvd så godt kan eg skrive om den å hva som skjer videre med den , så stay tuned ! Blir mye så skjer me den framover ! Bimmerlorris og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå