meloh Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Har et lite ønske om få fargede calipere på min F11. I dag står det standard calipere på og disse synes jeg er litt for "puslete" til at de kan farges. Har prøvd å finne ut om jeg kan ha m-performance bremsesystem på min bil, men finner ikke utav det. Noen som har noen råd til hva som kan/bør gjøres? Skal i hovedsak gjøres for det kosmetiske, men vil bedre bremser skader jo aldri. Noen som har fått gjort noe slik hos forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Hvor stor motor/bremser har du i dag da? Vær obs på at såpass store bremser som M-performance til F11 kan gi deg en utfordring med å finne felger. Hadde store problemer i å finne felger til edruelig pris i 19" til vinterdekkene nå. Endte opp med å sette vinterdekk på originalfelgene for så å se hva jeg gjør til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Googlet litt for deg og det ser ikke ut til at det finnes originalt (?). Men det finnes jo ettermarked da, f.eks https://www.turnermotorsport.com/BMW-F10-Parts/c-128-bmw-brembo-big-brake-kits - men de er stoore, så da må du som larserso er inne på ha store felger året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Eventuelt kan du lakkere de calipperne du har, noe jeg har gjort med min (se tråden min). Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 @Fredrik 90 lakkerte også sine i performance-blåfargen med et bra resultat. Så ta en titt innom @Walkabout og @Fredrik 90 sin tråd, så finner du inspirasjon. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 En av de grepene jeg er mest fornøyd med på hele bilen 👍 Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 Da jeg endelig hadde bil med store bremser ville jeg også at de ikke bare skulle være helt grå og nøytrale. Jeg lakkerte også i RS blå fra Foliatec etter å ha vært i kontakt med flere her inne. Må innrømme jeg fikk lett noia første par dagene da de var VELDIG blå. Nå har fargen satt seg noe mer samt at jeg har fått på M-sportmerker framme så da er de noe tonet ned og nå synes jeg det endelig er ganske stilig. Legger ved bilde så du ser hvor mye bremsene du spurte om fyller ut i originale 19". På de absolutt fleste kopifelger må du opp i 20" da de bygger innover innvendig. Er 374mm bremseskiver, så har du en referanse. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå