MikkeM Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Hei.. Tenkte å oppdragere til Dab+ ved å installere Kufatec Fistune integrert dab adapter. I den forbindelse må jeg vite om jeg har CIC eller NBT radiosystem. Spørsmålet er da om hvordan jeg finner ut dette? Bilen er en F11 med kun fm radio. Den har navi proffessional. Det er en 2011 modell produsert i november 2010. Siste 7 i chassisnr er C863440. MVh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Du har nok ikke NBT. Det ser slik ut om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Fattern har en 2012 M550d spekket med alt av utstyr, og han har CIC. Også kontrolleren uten touch funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 7 minutter siden, Gorg skrev: Du har nok ikke NBT. Det ser slik ut om jeg ikke tar feil. Feil. EVO det der. Du har CIC. Gorg og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 2 minutter siden, lagunilla skrev: Feil. EVO det der. Du har CIC. Ja, stemmer. Men han har fortsatt ikke NBT 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkeM Skrevet November 13, 2017 Forfatter Share Skrevet November 13, 2017 Sitér CiC ja, da stemte det jeg ante. Tusen takk for kjappe svar.. Da blir det Dab+ etterhvert her. Takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 NBT begynte å komme på 2013 mod av f10. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 ...i tillegg vil du ha mObridge, ikke Kufatec. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkeM Skrevet November 13, 2017 Forfatter Share Skrevet November 13, 2017 mObridge.. Er dette bedre? Kan sikkert google litt, men kan du kjapt si litt om hvorfor du heller anbefaler dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Den integreres som radio, og ikke CD-veksler som Kufatec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkeM Skrevet November 13, 2017 Forfatter Share Skrevet November 13, 2017 Ok. Da skal jeg sjekke ut dette før jeg kjøper noe.. Takk for tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå