Joachim S Hamar Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 (endret) Hei. Tenkte å lage en liten tråd om min f30 som jeg kjøpte i sommer. Bilen er en veldig bra utstyrt 320D som er programmert om til 230hk og 480nm. Når jeg kjøpte den, hadde den fått 335 eksos. Å m performance frontleppe. I mitt eige har den fått, H&R deep understell, Niche essen felger, m performance leppe på bagasjeluke, helrøde baklykter å facelift list med lys i rundt spilleren, samt litt forskjellig anna småtteri. Driver å leter etter nytt felgsett til sommeren for å ha litt å bytte i. Noen tips? Må være 20-21» å helst orginale BMW hjul 😊 Endret Desember 12, 2017 av Joachim S Hamar sluquet, StigJ, Bendik Kjellevold og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 Flott bil! Syns de felgene kler bilen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 Denne var pen ja! Drømmer om en f3x selv men får vente til prisene på bilene med 6er går litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 Meget tøff 3er 👌🏻😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 10 timer siden, Frode D skrev: Flott bil! Syns de felgene kler bilen godt. Takk for det. Ja syns det selv. Var på tur til å kjøpe futura felgene du har, men du kom meg i forkjøpet gitt 😊 9 timer siden, Skulebollen skrev: Denne var pen ja! Drømmer om en f3x selv men får vente til prisene på bilene med 6er går litt ned Takk for det. Ja er ålrighte biler 👌😊 9 timer siden, Gorg skrev: Meget tøff 3er 👌🏻😃 Takk for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 (endret) Nydelig denne, ja! Hvilken fargekode er det der? Har du interiørbilder også? Endret Desember 13, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 12 minutter siden, Gabz skrev: Nydelig denne, ja! Hvilken fargekode er det der? Har du interiørbilder også? Takk. Det er mineralgrå metallic. Skal ha bilen inn i verkstedet for å få tinet den litt til helga, så skal få tatt et par da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 8 timer siden, Joachim S Hamar skrev: Takk for det. Ja syns det selv. Var på tur til å kjøpe futura felgene du har, men du kom meg i forkjøpet gitt 😊 De lå jo ute lenger. Var plutselig mange som skulle ha de etter at de ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 7 minutter siden, Frode D skrev: De lå jo ute lenger. Var plutselig mange som skulle ha de etter at de ble solgt. Ja 😅 prata med han en god stund om de, men var usikker på om jeg skulle ha meg f30 eller ikke, å når jeg da fant det ut. Var det for sent 😛 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå