Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Kan man montere dette selv eller må det gjøres av BMW forhandler? Bilen har garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Finnes det? Jeg mente det utgikk da de ikke klarte utslippskravene? Dette var i alle fall tilfellet da Politiet egentlig skulle ha 520d med dette powerkit'et.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Det finnes ja, kom nylig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 (endret) 10 minutter siden, Nils Jørgen skrev: Det finnes ja, kom nylig! Hvor fant du det? Ser på tysek forum at det står det er for F10/F11 LCI, men når jeg leser her: https://www.motor-talk.de/forum/performance-power-kit-fuer-b47-motor-t5259507.html?page=4 så ser det ut til å være for den gamle motoren, kitet jeg fant hos https://www.baum-bmwshop24.de/bmw-performance-power-kit-f10-f11-520d/ refererer til den gamle motoren og ikke B47.. Edit: Og der fant jeg, ja: https://www.baum-bmwshop24.de/m-performance-power-kit-1er-f20-f21-f22-f23-120d-220d-f20-f21-f22-f23-b-motoren/ Ser ut til at det øker med 11kW og dermed effekten til 204/205 hester og 430nm Endret Februar 5, 2018 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Økningen på papiret var ikke så mye men hvis dette (se bildet) stemmer så er det jo en meget stor forskjell! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Til X3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Interessant, ligger inne til F36 også nå. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 2 minutter siden, papertiger skrev: Interessant, ligger inne til F36 også nå. Bare å handle i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 3 minutter siden, fupsaker skrev: Bare å handle i vei. 14 ekstra hk og 30 ekstra Nm for 25-26 lapper? Det kommer langt nede på lista Jeg måtte nok ha prøvd en med MPPK installert først. mowz og Walkabout reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Kan få prøve min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 1 minutt siden, awt skrev: Kan få prøve min! Gjerne! Så kan jeg ta avgjørelsen basert på det awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Jeg tipper de tallene Bmw oppgir (som vanlig?) er ganske konservative. De kan vel ikke komme for nær 235hk utgaven av samme motor på papiret. Var snakk om ca 0.5 sek raskere til hundre og 1sek 80-120. Det er faktisk ganske betydelig. Og hvis det stemmer at han youtube-duden har barbert vekk 9sek på 60-200 tiden sier det seg selv at 15hk økning ikke er å ta hardt i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 3 timer siden, Nils Jørgen skrev: Kan man montere dette selv eller må det gjøres av BMW forhandler? Bilen har garanti Jeg vil ANTA (siden jeg ikke vet) at dette må gjøres hos BMW forhandler for å opprettholde garanti. Etter hva jeg har forstått tidligere er det en del systemoppdateringer som gjøres i forbindelse med installasjonen. Men dette ville jeg fått bekreftet av forhandler. En mulighet er jo å få gjort det på ferie - Sverige, Tyskland etc, der er det nok muligens noe billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Var en god del rimeligere hos KOED for kit til F36 - ca 17-18k totalt mot 25-26k hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå