Gå til innhold

Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering / og litt e34 m5


Børvis
 Share

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Børvis skrev:

Har ikke beltene nei, men har dem på hånd 😉

Så er det en av de 20stk 20 Jahre Edition som er hugget nå? Eller skulle eier bytte interiør? Må jo spørre om det da de er såpass sjeldne :)

Dette skal uansett bli artig å se når det blir ferdig, Daytona Violet er da også en farge disse setene passer til

Men ang de røde setebeltene.. Det kan jo passe

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Så er det en av de 20stk 20 Jahre Edition som er hugget nå? Eller skulle eier bytte interiør? Må jo spørre om det da de er såpass sjeldne :)

Dette skal uansett bli artig å se når det blir ferdig, Daytona Violet er da også en farge disse setene passer til

Men ang de røde setebeltene.. Det kan jo passe

Skal si det på en ærlig måte, nei selve stoff / trekke på stolene er ikkje originale, men selve stolene er originale som 20 jahre, baksetene er originale , disse er til touring og 20 jahre ble aldri laget til touring, disse baksetene er fra 1992 ble bestilt fra bmw til en e34 m5 touring i 1992, baksetene har blitt lagret i 30 år og aldri brukt! Så dette er veldig sjeldent vil eg påstå , angående røde seterbelter så er eg noe usikker hvordan dette vil blende inn.. 

Kan si svart sydd dashbord er på vei, 

Alt av taktrekk og bagasjerom trekk blir trekt om til svart. Så trur røde belter vil være bra for å få fleire farger elle lyse opp intriør.. litt vanskelig å forklarr.. men alt er svart er jo kjedeligt. Så vil prøve å få det meir spennende.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si og har fått muligheten til å kjøpe en original bmw e34 m5 jahre edition , men pengene strekker ikkje til med et så dyrt prosjekt. Han har hjelpt meg en god del med bilder til mitt prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt dash fra? jeg skal handle til e30 m3n i svart skinn men ikke helt bestemt meg for hvor. Heller mest mot Recaro max/amx performance da jeg har handla med han før. Trekt dash gjør så uffatelig mye med helhetsinntrykket på e30 og e34, jeg takler ikke org finishen. på seine e36, og e39 så syns jeg dem ser helt ok ut i org finish, men klart trekk er fint der og :)

ellers er du heldig med stolene, det der er "rett" type recaro grunnstoler for e34 og e30 m3 sport med de breie skulderstøttene. Veldig mange trekker om fra de nyere Recaro speed, men har mye smalere skulderstøtter og ser ikke på langt nær like bra ut. Syns det ser ut som org stoler også, er det uten vertikale forsterkninger inne i gjennomføringa i hodestøtta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hsd skrev:

Hvor har du kjøpt dash fra? jeg skal handle til e30 m3n i svart skinn men ikke helt bestemt meg for hvor. Heller mest mot Recaro max/amx performance da jeg har handla med han før. Trekt dash gjør så uffatelig mye med helhetsinntrykket på e30 og e34, jeg takler ikke org finishen. på seine e36, og e39 så syns jeg dem ser helt ok ut i org finish, men klart trekk er fint der og :)

ellers er du heldig med stolene, det der er "rett" type recaro grunnstoler for e34 og e30 m3 sport med de breie skulderstøttene. Veldig mange trekker om fra de nyere Recaro speed, men har mye smalere skulderstøtter og ser ikke på langt nær like bra ut. Syns det ser ut som org stoler også, er det uten vertikale forsterkninger inne i gjennomføringa i hodestøtta? 

Dash er håndsydd i russlane , akkurat likt som svært få e34 m5 kom med , dem kom med sydd dash men kun ved utvidet skinnpakke. Dashen kan du få bilder av når det kjeme .

 

Er originale recaro sr2 stoler som e30 m3 evo og e34 brukte ja. Litt usikker angående vertikal forsterkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Børvis skrev:

Dash er håndsydd i russlane , akkurat likt som svært få e34 m5 kom med , dem kom med sydd dash men kun ved utvidet skinnpakke. Dashen kan du få bilder av når det kjeme .

 

Er originale recaro sr2 stoler som e30 m3 evo og e34 brukte ja. Litt usikker angående vertikal forsterkning.

er det fra det gruppekjøpet som var nevnt på fb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hsd skrev:

er det fra det gruppekjøpet som var nevnt på fb? 

Dette gruppekjøpet la eg ut ja , va ikkje ein kjeft som ville kjøpe😂😂😂 hadde allrede kjøpt før eg la da ut. 

Tenker å legge ut en gang til bare at eg ikkje gidder å ta imot bestillinger. Da det er en del arbeid me å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Børvis skrev:

Dette gruppekjøpet la eg ut ja , va ikkje ein kjeft som ville kjøpe😂😂😂 hadde allrede kjøpt før eg la da ut. 

Tenker å legge ut en gang til bare at eg ikkje gidder å ta imot bestillinger. Da det er en del arbeid me å få det til.

er det du ja 😂 hadde eg vist det så hadde eg nok kasta med meg. Vet du når du får ditt til e34? husker det såg veldig bra ut på bildene. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hsd skrev:

er det du ja 😂 hadde eg vist det så hadde eg nok kasta med meg. Vet du når du får ditt til e34? 

Ja no i januar. Eg kan ordne dash til deg, men vente med å få mitt for å sjå om kvaliteten er bra, kvaliteten skal vær like bra vis kje bedre som bmw gjorde da☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Børvis skrev:

Ja no i januar. Eg kan ordne dash til deg, men vente med å få mitt for å sjå om kvaliteten er bra, kvaliteten skal vær like bra vis kje bedre som bmw gjorde da☺

ja husker fra fb posten din at det såg veldig bra ut. Bestemte meg tidlig for at det skal ikkje inn ett dash i bilen før det blir ett med skinn :) 

Måtte du levere kjerner eller ordner dem selv? er stolene dine og trekka også derfra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mortenej skrev:

Utrolig flott og spesielt interiør.

Gøy du klarer å snoke tak i noe slikt, Alltid gøy med sjeldne orginal deler.

Dette blir knall bra!

 

Ja er halve gleden å holde på med sånt, å finne sjeldne ting, men er også dyrt å skaffe slikt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hsd skrev:

ja husker fra fb posten din at det såg veldig bra ut. Bestemte meg tidlig for at det skal ikkje inn ett dash i bilen før det blir ett med skinn :) 

Måtte du levere kjerner eller ordner dem selv? er stolene dine og trekka også derfra? 

Dem ordner dash der borte ja , ja han fikk trekt om stolene mine ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Børvis skrev:

baksetene er originale , disse er til touring og 20 jahre ble aldri laget til touring, disse baksetene er fra 1992 ble bestilt fra bmw til en e34 m5 touring i 1992, baksetene har blitt lagret i 30 år og aldri brukt!

Ja stemmer, 20 Jahre Edition var begrenset til 20 sedaner.. Ingen touringer. Alle de 20 sedanene individuelt nummererte. Flotte biler da :D

Alltid artig med spesielt interiør i biler, selvom bilen det er i, ikke nødvendigvis ble levert med det originalt. Dette blir nok bra 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Ja stemmer, 20 Jahre Edition var begrenset til 20 sedaner.. Ingen touringer. Alle de 20 sedanene individuelt nummererte. Flotte biler da :D

Alltid artig med spesielt interiør i biler, selvom bilen det er i, ikke nødvendigvis ble levert med det originalt. Dette blir nok bra 👍

20+1 , bmw behold 1 bil selv.

Er veldig spent hvordan det blir selv ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Børvis changed the title to Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering / og litt e34 m5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...