andersab Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Er på utkikk etter M-Fangere og skjørt til min 2015 F11. Ser mange annonser på Finn til ca 9990,- Grubier osv. Er dette ok kvalitet? Hvordan er det utseendemessig i forhold til originalt, og hva vil originalt koste? Vil mine originale LED tåkelys passe rett inn? Noen som har gode tips til steder til å stole på i Oslo/Akershus som kan levert ferdig lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Hadde tilfeldigvis en 15 modell F10 oppe på koed.no og fangeren koster 9300kr foran og ca 11000kr bak. Er du BMWCCN medlem får du litt rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 15 timer siden, andersab skrev: Er på utkikk etter M-Fangere og skjørt til min 2015 F11. Ser mange annonser på Finn til ca 9990,- Grubier osv. Er dette ok kvalitet? Hvordan er det utseendemessig i forhold til originalt, og hva vil originalt koste? Vil mine originale LED tåkelys passe rett inn? Noen som har gode tips til steder til å stole på i Oslo/Akershus som kan levert ferdig lakkert? Har du Webasto med Tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersab Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Hehe, har iallfall webasto og tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 1 time siden, andersab skrev: Hehe, har iallfall webasto og tåkelys. LCI ble aldri levert med Msport hvor det både var webasto og tåkelys. Webastoen sitter foran venstre hjulbue, så blir liten plass til tåkelys og webasto. Sånn at du er obs på det at skal du ha Msport front må tåkelysene bort. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersab Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Takk for tips, det var noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 28 minutes ago, andersab said: Takk for tips, det var noe dritt. Hvorfor det? Tåkelys er jo bare en vits.. StigJ, Marius2002, awt og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersab Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 Tar opp denne igjen... Tåkelys kan jeg klare meg uten, men hva med adaptive cruise radaren, hvordan passer det inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå