Gå til innhold

Axe CS Lite felger


 Share

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, petersiket skrev:

Åja prikk like felger ja, veit du om det er noke forskjell på kvaliteten eller noko sant? Eg vurder å bestille axe cs lite felger frå wheelsshop.no, har du noke erfaring med dei?

Nei, personlig synes jeg felgene du spør om utrolig kjedelige og altfor vanlige. Like mye brukt i bmw-, vag- og volvo miljøet som Bbs replica felger. Også er det replica hjul.

Kopifelger er kopifelger. Du vet aldri hva du får mtp kvalitet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har lagt merke til at det fleste felger ligner veldig masse på kvarandre bare at produsenten er annerledes. Men eg har ikkje så masse penger så eg prøve å finne ein "rimelig" løsning. Kva salgs nettside dokke foretrekke, med tanke på å kjøpe felger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, petersiket skrev:

Ja, eg har lagt merke til at det fleste felger ligner veldig masse på kvarandre bare at produsenten er annerledes. Men eg har ikkje så masse penger så eg prøve å finne ein "rimelig" løsning. Kva salgs nettside dokke foretrekke, med tanke på å kjøpe felger? 

Høres ut som replicafelger er kurrant for deg og det er de igrunn for de fleste. Men du skal vite at de ikke tåler i nærheten av det som originale gjør, i tillegg er lakken dårligere. Som regel gjør de nytten likevel. Alternativt kan du se etter originalfelger på finn.no, riktignok brukte. Jeg vet ikke størrelsen du tenker eller bil de skal på, så vanskelig å anbefale en konkret type felg. Du finner greie felger på f.eks. GS Bildeler, det er også replica og såvidt meg bekjent verken værre eller bedre enn tilsvarende felger. :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...