danskiii Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 Siden det er en tråd om "tok du bilde av bilen din idag" og "tok du bilde av interiøret ditt idag" så tenkte jeg lage en filmet du bilen din idag tråd eetersom jeg ikke fant en Er flere som legger ut småklipp på sine egne tråder som folk flest går glipp av da alle følger ikke alle. Så legg ut en video av bilen din her også om det er noe du vil dele. Gjelder hovedsakelig bmw takk. Ikke noe støtende innhold Og de vanlige forumregler som er hos bimmers. En admin må gjerne legge til eller redigere dette. Starter med en snutt av min E21 som er oppe å går etter lang dvaletid, oppbygget motor, wiretuck og mye nytt. Mathiseen, fupsaker, magneten and 2 others 5
magneten Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 (edited) Dette kan bli en stilig tråd Her er jeg og i3s’en på Autoslalom i går Første gangen min og det var supergøy! Bilen var jo skapt for dette, bortsett fra bremsepedalen som var som en svamp, men fikk jobben gjort Dette var min første og treigeste runde på 44.69, kom til slutt ned på 41.64. Klassevinneren hadde 40.73 (Banens beste hadde 37.23, men det snakker vi ikke om ) 64E9B525-3876-481F-8E4A-86C76D0CC72C.MOV Linket fungerte ikke på telefon hvertfall, så jeg slengte den opp på YouTube Edited April 24, 2018 by magneten fupsaker and danskiii 2
lagunilla Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 22 minutter siden, magneten skrev: Dette kan bli en stilig tråd Her er jeg og i3s’en på Autoslalom i går Første gangen min og det var supergøy! Bilen var jo skapt for dette, bortsett fra bremsepedalen som var som en svamp, men fikk jobben gjort Dette var min første og treigeste runde på 44.69, kom til slutt ned på 41.64. Klassevinneren hadde 40.73 (Banens beste hadde 37.23, men det snakker vi ikke om ) 64E9B525-3876-481F-8E4A-86C76D0CC72C.MOV Linket fungerte ikke på telefon hvertfall, så her er En SD-versjon på YouTube, måtte ha WiFi for HD Tøft! Hadde du på "dyno-mode"? Slår av regenerering og dsc helt. magneten 1
magneten Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 3 minutter siden, lagunilla skrev: Tøft! Hadde du på "dyno-mode"? Slår av regenerering og dsc helt. Ja, det var kanon Nei, jeg fant ut at det gikk an i etterkant. Men vet ikke om jeg er hardcore nok for det heller Kan visst skade drivverket, uten at det dekkes av garanti..? Jeg hadde kun Sport-mode og valgte Traction i Bilinnstillinger menyen. Funket som pokker det
lagunilla Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 4 timer siden, magneten skrev: Ja, det var kanon Nei, jeg fant ut at det gikk an i etterkant. Men vet ikke om jeg er hardcore nok for det heller Kan visst skade drivverket, uten at det dekkes av garanti..? Jeg hadde kun Sport-mode og valgte Traction i Bilinnstillinger menyen. Funket som pokker det Jeg koste meg i vinter uten DSC og regenerering siden bilen var ny. Jeg blir seriøst kvalm når bilen bremser av seg selv. Han ennå ikke greid å venne meg til det. Prøv det ut😀 magneten 1
magneten Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 22 minutter siden, lagunilla skrev: Jeg koste meg i vinter uten DSC og regenerering siden bilen var ny. Jeg blir seriøst kvalm når bilen bremser av seg selv. Han ennå ikke greid å venne meg til det. Prøv det ut😀 Jeg er helt avhengig av det, jeg. Bruker nesten ikke bremsepedalen lengre, kun for vedlikehold og grisekjøring Jeg får nesten prøve Dyno-mode, og kanskje ha meg en liten snurrevipps i en rundkjøring lagunilla 1
Eystein Ose Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Er vell strengt talt ikke filmet idag. Men ser frem til å få ferdig bilen å få laget en ny film😍 danskiii, Markus E30, And-reas and 2 others 5
magneten Posted June 29, 2018 Posted June 29, 2018 Visst pokker har jeg filmet bilen! danskiii and sluquet 2
danskiii Posted June 29, 2018 Author Posted June 29, 2018 21 minutter siden, magneten skrev: Visst pokker har jeg filmet bilen! Nydelige saker! Org eksos på? magneten 1
magneten Posted June 29, 2018 Posted June 29, 2018 4 minutter siden, danskiii skrev: Nydelige saker! Org eksos på? Ja Snart CSL-airbox da danskiii 1
danskiii Posted June 30, 2018 Author Posted June 30, 2018 Kollega med japsebil dilla fikk prøve E21 idag, kan væte det blir enda en veteran på jobb nå 😅 MGunders and magneten 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now