Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ville gått for M Performance, den ser minst uoriginal ut. Eventuelt kjøp en 325 eller 330, så får du en uhyre morsom bil på kjøpet 👍

Posted

Har en nesten ubrukt originalpotte til E92 325i liggende. (Med to stusser såklart). Den passer ikke rett på røret ditt, men oppheng og plassering ellers skal passe. (Mener det er likt på E90/91,92 og 93) Om du bor nær Bergen, så kan du få den gratis om du henter.

Posted
1 time siden, Bmw320d01 skrev:

330 hadde vært noe det👍🏻 Men er det noe problem med EU kontroll ved å bytte?

Kjøper du mperformancepotta som er original bmw så er ikke det noe problem uansett

Posted
7 timer siden, *MrB* skrev:

Har en nesten ubrukt originalpotte til E92 325i liggende. (Med to stusser såklart). Den passer ikke rett på røret ditt, men oppheng og plassering ellers skal passe. (Mener det er likt på E90/91,92 og 93) Om du bor nær Bergen, så kan du få den gratis om du henter.

Bor dessverre i Akershus så det blir altfor langt :(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...