Stilars Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 (endret) . Endret September 6, 2018 av Stilars Chris A og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Ser du sier du har tråd om kebabvogna, men det er ikke en audi å se her Fin bil! Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilars Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Haha! Nei, når sant skal sies er det værste som finnes den Audi/Mercedes/BMW rivaliseringen. Bra biler begge to (see what I did there?) Shattered og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilars Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 (endret) Hva slags dimensjon kjører dere med samme bil om vinteren? Har 225/50-17 som fulgte med bilen, men dekkene er 7 år gamle og felgene faktisk full av rust. Tenker derfor å bruke 19" jeg har på sommer nå. Dimensjonen jeg har nå er 245/45-19. Blir dette for bredt? Bor i nordnorge med veldig varierende føre 😛 Hadde 245/45-18 på Audien jeg hadde, å var ikke noe plaget der.. Men det var dog med Quattro 🙄 Endret August 10, 2018 av Stilars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Kjører 245/45/18 og det fungerer fint det. Kjører i Oslo med ganske varierende vær, så vet ikke hvor godt sammenligningsgrunnlag det er. Bakhjulstrekk er bakhjulstrekk (på godt og vondt), så tenker at vinterdekk av god kvalitet påvirker vinteregenskapene i større grad enn de 20 ekstra mm med gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilars Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Kanskje sant det du sier Blir nok til å prøve det denne sesongen i hvertfall. Har ikke lyst å bruke de opprusta vinterfelgene... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 Kjører 245/40 (eller 45? Usikker i farta) 18 på E61e min, veldig ålreit med litt gummi! I fjor hadde jeg 285/30-20 bak og 235/30-20 (tror jeg) foran, det ble altfor svært! Bak subba hjula akkurat ikke men de ble helt slitt på innsida av hjula Så endte med å selge hjula og kjøpe noe smalere, disse er helt ok. Men vet ikke hvordan det er på F11 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 GS Split med 245/45-18 på vinter. Helt Ok felger jeg ikke er spesielt redd for. Sommer er likt som deg med 245/40-19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 2 timer siden, Kjennern skrev: GS Split med 245/45-18 på vinter. Helt Ok felger jeg ikke er spesielt redd for. Sommer er likt som deg med 245/40-19. Utfordringen med GS felger er klarlakken som løsner veldig ofte. Men fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 17 minutes ago, arildopc said: Utfordringen med GS felger er klarlakken som løsner veldig ofte. Men fine felger Ikke opplevd dette på min GS Split, kjørt i salt å snø i 3 vintre.. Men ellers enig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 1 time siden, Kjennern skrev: Ikke opplevd dette på min GS Split, kjørt i salt å snø i 3 vintre.. Men ellers enig ja Finnes alltid unntak og du er heldig. Har hatt 2 sett (GS splitt og IFG4) som det har skjedd med tidligere og hørt om flere andre med det samme. Men som sagt kan være heldig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilars Skrevet August 11, 2018 Forfatter Share Skrevet August 11, 2018 GS split ser ut som noen veldig kledende felger 🤔 Ser også gs kjører på med 245/45-?? på felgpakkene de selger. Dette, og det dere sier av erfaring, må jo bety at 245 er innafor på vinterføre! Tror det blir bestilt 245/40-19" Hakka 8 snart Neste problem da blir å finne nye sommerfelger til neste sesong! Har et par alternativer, men er åpen for innspill! - GS Split - Rohana RC7 - JR20 - JR21. Må ærlig talt si at Rohana RC7 eller JR20 frister mest. Har lyst på bronze/kobber farget felger også...🤔 Hva anbefales av dimensjon, bredde på felg samt ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå