Mortenej Skrevet November 18, 2024 Forfatter Skrevet November 18, 2024 Takker Ja, det er gøy å jobbe seg freomver. Blir nok stillstand igjen nå, kuldegradene jar komt, og da trekker jeg inn Nok å ta tak i innomhus og om dagen, så arbeidsledig blir jeg ikke, men da er det maling som står for tur.
Mortenej Skrevet Desember 24, 2024 Forfatter Skrevet Desember 24, 2024 Familien samlet i jula, og bilparken måtte blir rein til julaften. Alle 3 her har komt seg opp fra øst of sør-landet, så greit med salt og dritt som måtte vaskes av. Var ikke helt bom at vi har plussgrader og regn.... selv om jeg savner litt snø no i jula. Ønsker alle Bimmere en riktig GOD JUL!🌲og godt nytt år når den tid kommer. sveigis og viggo E34 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Desember 24, 2024 Skrevet Desember 24, 2024 God jul Morten 😊 Mortenej reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Februar 8 Forfatter Skrevet Februar 8 En kort oppdatering Dvs det skjer ikke mye her om dagen. 750'n står trygt på bukker, og der blir den nok frem til påske - minst. I Januar blei det knapt 5 netter her oppe 😮 heldigvis litt roligere i februar. Saken er at jeg er på flyttefot østover, håpet er å lande dette iløpet av våren. Huset legges straks ut for salg, og da er det bare å brette opp arma og ta tak innvendig. En ting er å fikse små ting som må rettes, men kjære meg hvor mye en har stående rundt om etter 15 år under samme tak. Men nå er loftet straks tomt, og utgåtte ting og tang kjørt bort. gml møbler ryr ut på Finn fortløpende. Men rekker å kjøre noen turer med i4'n utrolig fornøyd med den som transport. Veldig godt fornøyd hvordan BMW har satt opp denne, er jo en xdrive, men litt bevist bruk av høyrefoten så får en akkurat nok logring bak så den oppleves som bakhjuls trekker. Og fremkommelighet, er helt fantastisik, gateparkering i Oslo og brøytefonn er ikke noe problem Bare å spa vekk det grøvste og bilen trekker meg rett igjennom. Uka etter var verre, brøytes knapt nok i denne gata og etter et kraftig regnfall med påfølgende frost var det speilblank is og sporete, og fortsatt brøytekant inn mot parkeringen. Men i4'n kjørte stødi rett inn og ut, og det på piggfritt! har desverre ikke bilde av forholda, men hadde ikke kjørt inn hvilken som helst bil der. Eneste minuset med å kjøre 30' i året er økt risiko for at det skjer noe langs veien, heldigvis vært skånet for dette bortsett fra steinsprang: Fikk en smell i jula '23 bytta rute mot sommeren i fjor. Og jammen smalt det igjen på E6 tidligere i Jan, og her er resultatet! så 2.5 år gml bil og klar for rute nr 3. Men bank i bordet. 68' km og dette er eneste utgiften. dvs kommer nye sommer dekk til våren, ligger klare på sørlandet, men må vel nesten forvente at 3 sessonger er nok. Lite E32 stoff, men må holde litt liv i tråden. viggo E34, laffe og sveigis reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå