Mortenej Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Og plutselig var det høst.... Tidligere i sommer fikk jeg tatt bilen ut av garasjen. Ikke særlig enkelt å få skrudd på denne inne i en garasje beregnet på en Ascone (eller noe slikt) fra 80 tallet. Fått den opp på bukker og klar for å fortsette montering av det som mangler. Desverre ble det standstill her da store deler av August ble tilbrakt med betenelse i kroppen og arbeidsforbud. Men nå er jeg klar. Starter i det små, men nå må bagasjerommet og garasjen tømmes for deler som skal tilbake. Så steg en er å fikse tåkelyset - Dette var fult av irr og pæreholder manglet. Fikk tak på noen godt brukte, men 3 lykter ble til slutt en hel Dessverre var ingen av lampehusene helt komplette, så dette måtte fikses, her mangler ene klemma som skal gå inn mot feste i fanger. Men knakk av fra et av de andre og limte på, så får jeg håpe dette holder. Ferdig lykt, klar for montering. Mye som skjer utover bil men er iallefall igang igjen og har et mål for høsten, før denne må inn bak porten og frigi carporten til batteribilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå