Gå til innhold

Er E46 M-tech hjul verdt noe?


Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

Har et sett originale 17" hjul til overs, husker ikke helt målene men mener de er ca 7,5" og 8,5" og ET rundt 30 og 40. Er høvelig nye, men rimelige, dekk i 215 og 245 på de.
Ligger lagret men mener felgene er strøkne uten kantkjøring eller andre merker, gidder jeg å ta styret med å selge de eller kan de bare ligge der de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes absolutt folk som setter pris på hele, originale BMW- felger. Jeg har aldri hatt problemer med å få solgt det, ihvertfall. Er selv i markedet for noe slikt, men det er ikke aktuelt før til våren. Du får huske på det i mars /april😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Felgene passer egentlig bare på E36 og E46, og disse florerer det jo ikke av lenger. Og de som blir tatt vare på, får gjerne hjul av større dimensjon. Men når det er sagt, er det absolutt salgbart. selv om verdien ikke er allverden. Er felgene strøkne kan du nok kanskje få et par tusen for de alene. er det gode og nye dekk på kan du få litt mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs veldig på korleis felgar det er snakk om mtp verdi og kor lett detcer å få solgt dei. Nokre av OEM-felgane frå BMW er veldig ettertrakta (dog sjeldan verdt over f. eks. 10 000 med OK dekk), mens andre felgar er vanskeleg å få solgt til over 1 000-lappen. Om det er style 68 som på bildet under så vil eg tru dei er nokolunde lettsolgt, dog ikkje verdt dei store summane. Ser det ligg eit sett på finn til 1 700,- og det er kanskje litt under det eg ville prøvd å få. Hadde lagt meg på rundt 2-3 000 om dei er forskjellig bredde framme og bak, samt i god stand

ImageUploadedByTapatalk1414869146.573368.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...