Torbjørn E39 Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Som topic sier trenger tips på halogen pærer til 2011 E91 som gir bra lys høst/vinter. Er ikke xenon på min og ønsker ikke å ettermontere xenon da bilen mangler aut. høydejustering og lyktespylere. Men derimot om det finnes halogenpærer noen har testet som kan anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 (endret) www.9rds.no Har montert disse på brannbilene våre. Meget fornøyd med styrken og fargen. Stor forskjell fra vanlig "billig" halogen pærer:https://www.9rds.no/collections/halogenpaerer/products/h7-halogenpaerer-osram-xenarc-cbi Endret Desember 17, 2018 av Reef89 Torbjørn E39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Desember 18, 2018 Share Skrevet Desember 18, 2018 Jeg bruker også Osram, men er ikke den typen som over her. Det er noe med ekstra lysstyrke merket på emballasjen. Ca samme pris som ovenfor. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Desember 18, 2018 Share Skrevet Desember 18, 2018 Min erfaring med for eksempel Osram Nightbreaker halogen pærer, er at dem gir litt ekstra lys, men levetiden er betraktlig kortere enn på standard pærer. På min forrige bil endte jeg opp med en mellomting mellom standard og nightbreaker, Osram silverstar. Gav litt ekstra lys i forhold til standard pærene. Ikke like mye lys som Nightbreaker, men varte betydlig lenge. Torbjørn E39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Desember 18, 2018 Share Skrevet Desember 18, 2018 Yes, Nightbreaker er det. Bra levetid hos meg, flere år. Har byttet en, til Biltema Premium 80% extra lys. Torbjørn E39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Desember 18, 2018 Share Skrevet Desember 18, 2018 Philips Xtremevision og RacingVision er bra pærer. Sistnevnte har ikke så lang levetid da. Er ganske rimelige å få kjøpt på Jula f.eks. Torbjørn E39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Desember 18, 2018 Share Skrevet Desember 18, 2018 (endret) Meget fornøyd med disse, satte de på Soul som hadde elendige H7 halogen som standard:Osram H7 Night Breaker Laser Gen2 150% Endret Desember 18, 2018 av sondre Torbjørn E39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå