Kristiansan'årn Skrevet Desember 26, 2018 Share Skrevet Desember 26, 2018 kom hjem fra jobb, og skulle starte bilen for å dra ut igjen 6t senere, nå får jeg opp dette og bilen starter ikke. satt i nytt batteri jeg vet var fult men det samme skjedde. alt av lys fungerer som det skal. noen som har diagnoe i kristiansand området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 26, 2018 Share Skrevet Desember 26, 2018 Drar starteren rundt i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2018 1 minutt siden, ///M-ini95 skrev: Drar starteren rundt i det hele tatt? nei, ingen ting, bare typiske "klikket" etter man setter i nøkkel og trykker på startknappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 26, 2018 Share Skrevet Desember 26, 2018 (endret) Et rele muligens? Edit: var borti en kompis sin 06' 320d for 4-5 år siden. Da var det "fuel pump relay" som var gåent. Jeg byttet det for han. Var vel ca. 150,- for et nytt rele. Akkurat de symptomene du beskriver, men det er såklart et skudd i mørket. Edit 2: fant igjen tråden Endret Desember 26, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2018 9 minutter siden, Marius2002 skrev: Et rele muligens? Edit: var borti en kompis sin 06' 320d for 4-5 år siden. Da var det "fuel pump relay" som var gåent. Jeg byttet det for han. Var vel ca. 150,- for et nytt rele. Akkurat de symptomene du beskriver, men det er såklart et skudd i mørket. et skudd i mørket er bedre enn ingen skudd! skal se om jeg fåt tatt diagnose så fort som mulig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 26, 2018 Share Skrevet Desember 26, 2018 (endret) 2 minutter siden, Kristiansan'årn skrev: et skudd i mørket er bedre enn ingen skudd! skal se om jeg fåt tatt diagnose så fort som mulig takk! Les min Edit2 Syns jeg husker at dette problemet ikke kom opp på diagnosen, altså spesifikt dette. Så om du har 20 minutt og 150,- ish og avse er det verdt å prøve 🤷🏼♂️ I værste fall går det ikke. Endret Desember 26, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2018 2 minutter siden, Marius2002 skrev: Les min Edit2 ser mistenksomt likt ut ja ... tror jeg skal prøve det takk! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2018 14 minutter siden, Marius2002 skrev: Les min Edit2 Syns jeg husker at dette problemet ikke kom opp på diagnosen, altså spesifikt dette. Så om du har 20 minutt og 150,- ish og avse er det verdt å prøve 🤷🏼♂️ I værste fall går det ikke. vanskelig og komme til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 27, 2018 Share Skrevet Desember 27, 2018 (endret) 8 timer siden, Kristiansan'årn skrev: vanskelig og komme til? Oii.. jeg husker ikke, men mener jeg måtte ut med kupefilterboksen for å få av motordekslet og litt til, men det er 5 år siden så jeg kan ta feil. Tror jeg brukte rundt 20 minutt fra start til slutt. Prøv å søk "e90 320d fuel pump relay" eller noe, jeg husker jeg brukte en DIY den gang, men fant den ikke umiddelbart igjen. Lykke til Endret Desember 27, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 27, 2018 Share Skrevet Desember 27, 2018 Prøv å feste startkabel fra karosseri til motor og se om den starter. Marius2002 og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2018 8 timer siden, lagunilla skrev: Prøv å feste startkabel fra karosseri til motor og se om den starter. prøvd, ingenting skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2018 fikk tatt diagnose : A114 , 2E3D, 471C, kom opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2018 Share Skrevet Desember 27, 2018 Rart at både startsperre og elv kommer opp som feil. Men de må uansett fikses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2018 2 timer siden, Otis skrev: Rart at både startsperre og elv kommer opp som feil. Men de må uansett fikses. må ikke dette kodes og drit? bare å levere inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2018 Share Skrevet Desember 27, 2018 Veeel. Kodes å kodes. Må inn med en PC. Er ISTA eller INPA hvertfall. Man kan sikkert bruke Bosch eller Autel eller noe annet fancy også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå