Gå til innhold

Comfort access på F11 igjen... Diagnose?


larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Da kom denne artige feilen på min bil også gitt. Comfort access på førerdør har sluttet å virke. Jeg får låst opp ved å dra fysisk i håndtaket, men får ikke låst eller åpnet ved å kun ta hånda inn i håndtaket. Når jeg holder hånda på bakdøra for å felle inn speil hører jeg ofte en klikking i låsesystemet som står og jobber så det kan kanskje tyde på at det har blitt vel god kontakt i førerdøra og ikke nødvendigvis brudd? På passasjersida fungerer alt helt fint. Verksted vil ta diagnose til 900,-. Er det forskjellige ting som kan være ødelagte på comfort access eller er det egentlig bare å bytte håndtak først som sist? Er det hele håndtaket som må byttes forresten? Lite lysten på å betale 900,- for diagnose om det er 99% sikkert hva som må gjøres... Om det kan være forskjellige ting som må gjøres stiller jeg meg naturligvis helt annerledes til diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme feil med klikking. Bytta handtaket som ikke virket. Med meg var det slik at når jeg nærmet meg bilen med nøkkelen i lomma låste bilen seg opp. Levde litt sitt eget liv. Ordna seg i hvertfall etter at handtaket blev skiftet.

bytter hele handtaket. Kommer ferdig lakket fra BMW. Jeg slapp å vise bilen og. Bare kjørte inn og dem skifta.

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som om man kan spare seg kronene for diagnose... Kan noen si meg delenummer på håndtak? Om det kommer ferdig lakkert kan det kanskje være enkelt å kjøpe nytt i karbonsort og skifte selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2019 den 17.17, lagunilla skrev:

Så vanlig å bytte håndtak at det har blitt lagervare hos oss. Bare å bytte spør du meg.

Får ikke løse deler til håndtak.

Vet du hvordan dette er når bilen har individual lakk? Kommer det ferdig lakkert da ogs? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det ser jo såpass lett ut at det er ingen grunn til å betale det lokale verkstedet over 2000,- for jobben :) De mente det ikke var noe feil i høst mens bilen enda hadde garanti og ville ikke bytte da det hadde noen tendenser da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...